۲۵ فروردین ۱۴۰۲

بازدید قائم مقام و دبیر ستاد فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی از نمایشگاه قرآن

بازدید قائم مقام و دبیر ستاد فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی از نمایشگاه قرآن
محمود حاجیلویی قائم مقام و دبیر ستاد فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی همراه با خانواده از نمایشگاه قرآن بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های قرآنی آشنا شد.

به گزارش ستاد خبری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، محمود حاجیلویی قائم مقام و دبیر ستاد فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی همراه با خانواده از نمایشگاه قرآن بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های قرآنی آشنا شد. وی در بخشی از این حضور با حضور خبرنگاران به معرفی ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت.

همچنین با حضور روح الله دهقان فیروز آبادی معاون علمی فناوری رییس جمهور در غرفه شورای توسعه قرآنی نیز به گفتگو با وی پرداخت.

غرفه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن به ارائه خدمات قرآنی مشغول است. این مجموعه زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در مصلی امام خمینی رحمة الله علیه در فضایی به متراژ ۱۲۰ متر و دکوری ویژه با بخش های متنوعی به فعالیت پرداخته است.

بازدید از تابلوهای لایت باکس با مضامین نورانی آیات، روایات، بیانات گهربار حضرت امام و حضرت آقا و معرفی شورا؛ مسابقه ویژه قرآنی از طریق تاچ استند برای بازدیدکنندگان و اهدای جوایز؛ مشاوره ی قرآنی جهت هدایت تحفیظی و قرآنی به خانواده های قرآنی از فعالیت های این غرفه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن است.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امروز جمعه 25 فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران به کار خود پایان خواهد داد. زمان بازدید از این نمایشگاه در روز پایانی ساعت ۱۴ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۰۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر