۲۵ فروردین ۱۴۰۲

اطلاع‌رسانی لحظه‌ای رویدادهای نمایشگاه قرآن با «رادیو نمایشگاه»

اطلاع‌رسانی لحظه‌ای رویدادهای نمایشگاه قرآن با «رادیو نمایشگاه»
فاطمه قاسم آبادی تهیه کننده رادیو نمایشگاه گفت: ما در این بخش اطلاعاتی درباره غرفه‌ها توضیح می‌دهیم تا افرادی که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و اطلاعی از مکان غرفه‌های مدنظر خود ندارند با شنیدن صوت، متوجه شوند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، فاطمه قاسم آبادی تهیه کننده رادیو نمایشگاه درباره فعالیت‌های تیم خود با همکاری فریال ترکاشوند گوینده پیشکسوت صدا و سیما با ستاد خبری به گفت‌وگو پرداخت. قاسم آبادی فعالیت تیم خود را از ساعت شروع کار نمایشگاه تا ساعت پایانی عنوان کرد و گفت: ما در این بخش اطلاعاتی درباره غرفه‌ها توضیح می‌دهیم تا افرادی که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و اطلاعی از مکان غرفه‌های مدنظر خود ندارند با شنیدن صوت، متوجه شوند.

وی ضمن معرفی بخش‌ها به مفرح کردن فضای نمایشگاه اشاره کرد و افزود: سعی می‌کنیم با پخش سرودها و نغمه‌هایی محیط صوتی به یاد ماندنی برای عزیزان فراهم کنیم. همچنین در زمان نزدیک به اذان با پخش قرآن فضای مناجات و نیایش را در نمایشگاه ایجاد می‌کنیم.

قاسم آبادی در پایان گفت: یکی از فعالیت‌های ما اعلام حضور معاونین و مسئولین کشوری و لشکری به هنگام بازدید از نمایشگاه بود. در شب‌های قدر نیز مداحی و کلام بزرگان برای معنوی تر شدن فضای نمایشگاه به پخش در می‌آمد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امروز جمعه 25 فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران به کار خود پایان خواهد داد. زمان بازدید از این نمایشگاه در روز پایانی ساعت ۱۴ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۳۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر