۲۵ فروردین ۱۴۰۲

انعکاس بیش از هزار خبر و گزارش از نمایشگاه قرآن در رسانه‌ها

انعکاس بیش از هزار خبر و گزارش از نمایشگاه قرآن در رسانه‌ها
ستاد خبری ارسال اخبار برای سایر خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌ها را در دستور کار خود قرار داد و طی مدت فعالیت، بیش از هزار خبر روی خروجی‌ رسانه‌های مکتوب و دیجیتال قرار گرفت.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، ستاد خبری نمایشگاه قرآن فعالیت خود را از اواسط اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز کرد. در ابتدا فرایند جذب نیرو، تغییر و تحول سایت نمایشگاه را در دستور کار خود قرار داد. اولین خبر نمایشگاه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ روی خروجی سایت نمایشگاه قرار گرفت و ۲ نشست خبری باشکوه توسط ستاد با حضور حداکثری اصحاب رسانه برگزار شد. نشست اول 22 اسفندماه 1401 و ۷ فروردین ۱۴۰۲برگزار شد که هر دو نشست بسیار پر رونق برگزار شد.

فرایند تولید اخبار در ستاد کار خود را با قوت شروع کرد و با آغاز نمایشگاه قوت بیشتری هم به خود گرفت. ۲ صفحه عربی و انگلیسی به زبان فارسی سایت افزوده شد و محتواها به زبان عربی و انگلیسی برای علاقه‌مندان به نمایش درآمد.

همچنین ستاد خبری ارسال اخبار برای سایر خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌ها را در دستور کار خود قرار داد و در ایام برگزاری نمایشگاه بیش از ۳۰۰ خبر، مصاحبه و گزارش توسط ستاد خبری تولید و منتشر شده و ۶۰ گزارش تصویری توسط عکاسان روی سایت قرار گرفت.

طی این مدت بیش از هزار خبر  روی خروجی‌ رسانه‌های مکتوب و دیجیتال قرار گرفت. اطلاع رسانی به رادیو نمایشگاه و رادیو قرآن از دیگر فعالیت‌های ستاد خبری بود.

همچنین یکی از اعضای ستاد خبری هرشب با حضور در رادیو قرآن آخرین اخبار نمایشگاه را برای شنوندگان رادیو قرائت می‌کرد.

اطلاع رسانی از آخرین رویداد‌های نمایشگاه مانند حضور مسئولین و برگزاری نشست‌ها و مسابقات در غرفه‌ها با همکاری مسئولین رادیو نمایشگاه از جمله فعالیت‌های ستاد خبری بود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امروز جمعه 25 فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران به کار خود پایان خواهد داد. زمان بازدید از این نمایشگاه در روز پایانی ساعت ۱۴ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۹۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر