۲۵ فروردین ۱۴۰۲

پوشش کامل رویدادهای نمایشگاه قرآن در برنامه «شهر قرآن» رادیو

پوشش کامل رویدادهای نمایشگاه قرآن در برنامه «شهر قرآن» رادیو قرآن
هیه کننده برنامه شهر قرآن گفت: هدف از تولید این برنامه اطلاع رسانی به شنوندگان رادیو از آخرین اخبار و اتفاقات نمایشگاه قرآن بود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، محبوبه کلانتر تهیه کننده برنامه شهر قرآن و مسئول استودیو رادیو قرآن از اهداف و فعالیت‌هایی که در سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم انجام داده‌است، با ستاد خبری نمایشگاه به گفت‌وگو پرداخت. کلانتر هدف ایجاد برنامه شهر قرآن را اطلاع رسانی به شنوندگان رادیو از آخرین اخبار نمایشگاه عنوان کرد و گفت: برنامه شهر قرآن به صورتی تنظیم و طراحی شده که فعالیت‌ غرفه‌ها و فضای نمایشگاه در ساعاتی که شنونده‌های بسیاری وجود دارند، به مدت ۱۰ دقیقه برای مخاطبان ارائه شود.

وی همچنین از برنامه‌ای یک ساعته در شهر قرآن خبر داد و افزود: در این برنامه کامل به مدت یکساعت با مسئولین غرفه‌ها، فعالان قرآنی و قاریان به گفت‌وگو پرداختیم‌.

کلانتر نقطه قوت فعالیت استودیو را در مرکز قرار گرفتن ۳ راهی نمایشگاه دانست و گفت: به لطف مسئولین نمایشگاه، غرفه‌ای به ما داده شد که از درب ۱۷، ۵۹ و ۸۶ مردم وارد نمایشگاه می‌شوند و با محیط استودیو و رادیو قرآن آشنایی پیدا می‌کنند.

وی در پایان افزود: ما در این مرکز به هدف خود که پرس‌وجو و تهیه گزارش از مردم بود به واسطه قرار گرفتن در این سه راهی بود رسیدم، چرا که مردم تا زمانی که به غرفه ما برسند از حجم بیشتر نمایشگاه و غرفه‌ها دیدن کردند و می‌توانند به سوالات ما پاسخ دهند.

 

تعداد بازدید : ۱۸۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر