۲۵ فروردین ۱۴۰۲

پوشش رسانه‌ای تلوبیون از نمایشگاه قرآن با «نماقرآن»

پوشش رسانه‌ای تلوبیون از نمایشگاه قرآن با «نماقرآن»
سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، استقبال بی‌نظیر مردم را مدیون پوشش مطلوب بخش‌های مختلف رسانه‌ای حاضر در نمایشگاه بود. رسانه تلوبیون از جمله رسانه‌هایی است که در سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن فعالیت مستمری برای انتشار تصاویر این نمایشگاه به صورت زنده یا بازپخش داشته است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و بخشی از این استقبال بی‌نظیر را مدیون پوشش مطلوب بخش‌های مختلف رسانه‌ای حاضر در نمایشگاه بود. رسانه تلوبیون از جمله رسانه‌هایی است که در سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن فعالیت مستمری برای انتشار تصاویر این نمایشگاه به صورت زنده یا بازپخش داشته است.

برای اولین بار در سطح نمایشگاه کانال اختصاصی صوت و تصویر در یک استدیوی مجهز دائر شده بود که بطور ۲۴ ساعته تصاویر دریافتی خود از نمایشگاه را با نام «نماقرآن» از بخش «پخش زنده» نرم‌افزار تلوبیون منتشر می‌کرد.

شبکه نماقرآن تلوبیون هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۲ بامداد پخش زنده بخش‌های مختلف نمایشگاه را پوشش می‌داد و در این ۷ ساعت ضمن معرفی محصولات فرهنگی و نمایش مسئولان حاضر در نمایشگاه، به معرفی نهادهای قرآنی مستقر در نمایشگاه می‌پرداخت.

شبکه نماقرآن تلوبیون با همکاری ساترا توانست پخش زنده ۸ ساعته از نمایشگاه قرآن را به پخش ۲۴ ساعته تبدیل کند و اتفاقاتی که در نمایشگاه می‌افتاد را پوشش دهد. زمانی هم که نمایشگاه دائر نبود، بازپخش قسمت‌های زنده پخش می‌شد.

تصاویر مستقیم نمایشگاه قرآن غیر از تلوبیون، از شبکه‌های مختلف سیما نظیر شبکه یک، سه، پنج، امید، جام جم و بقیه شبکه‌ها بطور متناوب، هر شب ۴ یا ۵ مورد بصورت مستقیم پخش می‌شد و کم و کیف و چگونگی حضور مردم، مسئولین و غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه را اطلاع رسانی می‌کرد.

محتواهای این شبکه با استفاده کادری خبره شامل تصویربرداران و کارگردان حرفه‌ای توسط ۴ گروه مختلف تهیه، تولید و مونتاژ می‌شد و اتفاقاتی که در نمایشگاه رخ می‌داد را به صورت زنده پوشش می‌دادند.

بسیاری از اشخاصی که به دلایل مختلف امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند، با بخش‌های مختلف تلوبیون تماس گرفته و بخاطر پوشش مطلوب برنامه‌های نمایشگاه قرآن سپاسگزاری کردند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امروز جمعه 25 فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران به کار خود پایان خواهد داد. زمان بازدید از این نمایشگاه در روز پایانی ساعت ۱۴ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۸۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر