۲۴ فروردین ۱۴۰۲

اختتامیه نخستین جایزه ادبی حافظ «جشنواره شعر قرآنی» جمعه برگزار می‌شود

اختتامیه نخستین جایزه ادبی حافظ «جشنواره شعر قرآنی» جمعه برگزار می‌شود
اختتامیه نخستین جایزه ادبی حافظ «جشنواره شعر قرآنی» فردا جمعه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۷ در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، اختتامیه نخستین جایزه ادبی حافظ «جشنواره شعر قرآنی» فردا جمعه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۷ در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. این جشنواره شعر قرآنی، نخستین رویدادی است که با این سطح و اعتبار ادبی برگزار شده است.

تعداد آثار رسیده در حوزه شعر قرآنی بیش از هزار اثر به دبیرخانه بوده است و بیش از ۳۳۵ نفر شرکت کردند.

در این مراسم از دو شاعر جریان ساز شعر آیینی تقدیر خواهد شد و تجلیل ویژه‌ای از آن‌ها صورت می‌گیرد و همچنین، از شش برگزیده که بهترین آثار را ارسال کردند، تجلیل می‌شود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فردا جمعه 25 فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران به کار خود پایان خواهد داد. زمان بازدید از این نمایشگاه در روز پایانی ساعت ۱۴ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۸۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر