۲۴ فروردین ۱۴۰۲

دستورالعمل ضوابط خروج کالا از نمایشگاه قرآن

دستورالعمل ضوابط خروج کالا از نمایشگاه قرآن
دستورالعمل ضوابط خروج کالا و ملزومات سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اعلام شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، کمیته حراست سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دستور العمل خروج کالا و ملزومات بخش‌ها و غرفه‌داران را به شرح زیر اعلام کرد:

1. خروج کالا و ملزومات تمامی بخش‌های نمایشگاهی از ساعت 30 دقیقه بامداد روز شنبه 26 فروردین‌ماه امکان پذیر است.
2. غرفه‌داران محترم به منظور دریافت برگ خروج کالا روز جمعه تاریخ 25 فروردین‌ماه به مدیریت بخش مراجعه نمایند.
3. درب شماره یک مصلی حضرت امام(ره) واقع درخیابان شهید بهشتی از ساعت 1بامداد تاریخ 26 فروردین‌ماه برای ورود خودروهای باری باز و در بلوار امام رضا (ع)متوقف خواهند شد.
4. پارکینگ درب15( خیابان شهید قنبرزاده) برای توقف خودروهای غیر باری از ساعت 1 بامداد باز خواهد بود.
5. غرفه‌داران پس از تحویل لوازم مربوط به پشتیبانی نمایشگاه و دستگاه کارتخوان اقدام به تکمیل برگ خروج و اخذ امضاء مدیربخش و در مرحله آخر به مدیریت بخش حراست مراجعه نمایند. لازم به ذکر است آخرین امضاء و ُمهر مجاز برگ‌های خروج کالا مربوط به کمیته حراست خواهد بود.
6. از غرفه‌داران محترم تقاضا می‌شود برای اخذ امضاء و مُهر مجاز کمیته حراست به هیچ عنوان بدون اخذ امضای مدیر بخش و مدیر پشتیبانی به کمیته حراست مراجعه نکنند.
7. ملاک اجازه عبور خودروهای باری از بلوار امام رضا(ع) به جلوی شبستان و باغ یاس، آماده بودن کالا و ملزومات غرفه‌داران خواهد بود این مهم با حضور نماینده حفاظت فیزیکی در محل غرفه تایید (درج مهربر روی برگ خروج) سپس خودرو از زنجیر جلوی شبستان می‌تواند به سمت محل‌های تعییین شده بارگیری حرکت نمایند.
8. خودروهای باری بخش محصولات پوشش‌های عفیفانه (رواق غربی) و نشر مکتوب، دیجیتال دینی (رواق شرقی) و محصولات فرهنگی و صنایع دستی و سوغات (رواق شرقی) از درب شماره یک مصلی حضرت امام(ره) واقع درخیابان شهید بهشتی وارد و از زیرگذر صحن وارد صحن اصلی شده و با داشتند برگ خروج مورد تایید پس از به بارگیری از درب 23 خیابان پاکستان خارج می شوند.
9. خروج اقلام بخش‌های فروشگاهی منوط به پرداخت هزینه غرفه و اخذ برگه اعلام پرداخت توسط مدیر بخش است.
10. مسئولیت کنترل صحت یا فقدان لوازم بخش ها از ساعت 1 بامداد روز شنبه مورخ 26 فروردین‌ماه برعهده بخش‌هاست و می بایست جهت کنترل در محل مصلی حضرت امام(ره) حاضر باشند.
11. خودروهای باری سایر بخش‌های نمایشگاهی که دارای برگ خروج مورد تایید باشند از جلوی شبستان به سمت صحن اصلی و باغ یاس هدایت و اقدام به بارگیری می‌نمایند.
12. از مدیران محترم هر بخش تقاضا می¬شود تدابیر لازم برای جمع¬آوری ، تخریب و خروج نخاله‌های غرفه‌های خودساز را به عمل آورند.

از آنجائی‌که ساعت 30 دقیقه بامداد روز شنبه تاریخ 26 فروردین‌ماه برای خروج کالا و ملزومات تعیین شده است مدیران، ناشران،غرفه‌داران و تمامی دست اندرکاران محترم موظفند رأس ساعت تعیین شده در محل غرفه خود حضور یابند و نسبت به جمع آوری و خروج کالا اقدام نمایند بدیهی است ستاد برگزاری و حراست نمایشگاه هیچ تعهدی درخصوص خسارت احتمالی وارده، سرقت و .. نخواهد داشت و مسئولیت آن برعهده مدیر و متصدیان غرفه خواهد بود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فردا جمعه 25 فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران به کار خود پایان خواهد داد. زمان بازدید از این نمایشگاه در روز پایانی ساعت ۱۴ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۰۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر