۲۴ فروردین ۱۴۰۲
مسئول عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن:

اسلام در رگ، خون و گوشت ملت ایران است/صرف وجود چند نفر بیانگر اسلام‌زدایی در جامعه نیست

اسلام در رگ، خون و گوشت ملت ایران است
مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: شاید شما در یک درخت از بین هزاران برگ سبز ده برگ زرد هم ببینید، اما آیا این به معنای خراب شدن آن درخت است؟ طبیعتاً چنین نیست و باید اصلاح برگ های زرد و زائد از پیکره درخت جدا خواهند شد. وضعیت مخالفین اسلام هم چنین است، نمی‌شود به صرف وجود چند نفر بیان کرد در جامعه اسلام‌زدایی رخ داده است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی درمورد تلاش‌های دشمن مبنی بر اسلام‌زدایی از سطح جامعه گفت: اسلام به قدری در این کشور ریشه‌ دارد و چنان در فرهنگ و تاریخ ایران انس گرفته است که با این فعالیت‌های دشمن از بین نخواهد رفت. اسلام در رگ، خون و گوشت ملت ایران قرار دارد.

وی افزود: شاید شما در یک درخت از بین هزاران برگ سبز ده مرگ زردهم ببینید، اما آیا این به معنای خراب شدن آن درخت است؟ طبیعتاً چنین نیست و باید اصلاح برگ های زرد و زائد از پیکره درخت جدا خواهند شد. وضعیت مخالفین اسلام هم چنین است، نمی‌شود به صرف وجود چند نفر بیان کرد در جامعه اسلام‌زدایی رخ داده است.

محمد حسنی در مورد اهمیت قرآن در جنگ شناختی بیان کرد: قرآن کتاب هدایت، نور، انسان‌سازی و شفابخش است. در جنگ شناختی هم که دشمن به راه انداخته هیچ منبعی بهتر از قرآن نخواهد بود. برای همین ما در ارتش جمهوری اسلامی با جدیت فعالیت‌های قرآنی را پیگیری می‌کنیم و به اذعان آمارها این نهاد یکی از پیشتازترین نهادهای نظام در فعالیت‌های قرآنی است.

او در پایان گفت: عده‌ای در پی بدنام کردن ارتش جمهوری اسلامی بودند و به زعم خودشان می‌خواستند ارتش را علیه نظام بشورانند، این نشان دهنده این است که شبکه‌های معاند خارجی تا چه حد از وفاداری ارتش به ملت و انقلاب عصبانی هستند و با پنجه می‌خواهند به سراغ آفتاب بروند. بنده به عنوان سرباز حضرت آقا می‌گویم که هیچ نگرانی از سوی ارتش وجود نخواهد داشت.

نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی پدیدار شده است

محمد حسنی در ادامه در خصوص روز جهانی قدس نیز گفت: روز قدس؛ روز اسلام است، هرکس در این روز غایب باشد بدهکار اسلام است و باید در این روز حضور داشته و به همه دنیا ثابت کنیم که پشت اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه امسال حضور مردم نسبت به سال‌های گذشته در راهپیمایی قدس باشکوهتر خواهد بود خاطرنشان کرد: نتیجه حضور سال‌های گذشته مردم در راهپیمایی‌ها خودش را نشان داده است. ما در گذشته می‌گفتیم که رژیم صهیونیستی از هم فرو خواهد پاشید اما امروز می‌گوییم این رژیم در حال فروپاشی است چون نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حال حاضر مانند دیوار شکسته‌ای است که برای ریختن آن تنها نیاز به یک تکان و حرکت است، تصریح کرد: حتما فردا مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس این حرکت را برای فروپاشی کامل این رژیم انجام خواهند داد و به لطف خدا دیر یا زود و در سال‌های نه چندان دور شاهد منطقه غرب آسیا بدون حضور غده سرطانی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فردا جمعه 25 فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران به کار خود پایان خواهد داد. زمان بازدید از این نمایشگاه در روز پایانی ساعت ۱۴ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۵۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر