۲۳ فروردین ۱۴۰۲
سخنگوی دولت در‌ گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن:

شاهد محصولات خوب و ایده‌های قرآني جذاب در نمایشگاه هستیم

شاهد محصولات خوب و ایده‌های قرآنی جذاب در نمایشگاه هستیم
​بهادری جهرمی با بیان اینکه در کنار محصولات خوب قرآنی شاهد ایده‌های قرآنی جذابی هم در حوزه‌های مختلف نمایشگاه هستیم، گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن نوآوری‌های خوبی مانند جلسات خانگی قرآنی، دهه هشتادی‌ها و حوزه کودک وجود داشت.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه بازدید از سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم در مورد شرایط برپایی این دوره از نمایشگاه گفت: فضای نمایشگاه قرآن و‌ رضوی که در بین‌ مردم وجود دارد، بیانگر این است که مردم ایران همگی قرآنی هستند، البته دل‌های مردم ما قرآنی و همگی به ساحت قرآن علاقه‌مند هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ازدحام جمعیت در نمایشگاه قرآن کریم نشان می‌دهد که مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه دارند، هم در درب ورودی‌های نمایشگاه قرآن و هم در فضای شبستان شاهد حضور پرشور مردم هستیم و همگی به صورت خانوادگی در این مکان مذهبی حضور پیدا کرده‌اند.

بهادری جهرمی در مورد بخش نشر مکتوب و دیجیتال سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن نیز خاطرنشان کرد: در این بخش از نمایشگاه محصولات خوبی ارائه شده بود، در کنار محصولات خوب قرآنی شاهد ایده‌های قرآنی جذابی هم در حوزه‌های مختلف نمایشگاه هستیم.

به گفته سخنگوی دولت در این دوره از نمایشگاه قرآن نوآوری‌های خوبی مانند جلسات خانگی قرآنی، دهه هشتادی‌ها و حوزه کودک وجود داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم در امر قرآن پیشتاز هستند، تصریح کرد: مردم ما نشان دادند حتی آنجایی که دولتمردان کار خود را درست انجام دادند اما از آنها جلوتر بوده و کار خود را بهتر از آنها انجام داده‌اند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۳۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر