۲۳ فروردین ۱۴۰۲
سردار شکارچی در نمایشگاه قرآن:

تولیدات امروز حوزه در قالب رسانه‌های نوین مورد استقبال جوانان است/راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر از قبل خواهد بود

تولیدات امروز حوزه در قالب رسانه‌های نوین مورد استقبال جوانان است
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: امروز حوزه به رسانه‌های نوین ورود پیدا کرده و آثار خود به خصوص قرآنی را در قالب رسانه‌های نوین ارائه کرده که این روش مورد استقبال قشر جوان است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو های مسلح و امیر «شاهین تقی‌خانی» معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش عصر امروز چهارشنبه 23 فروردین‌ماه از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید به‌عمل آوردند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح پس از بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه وارد بخش «دهه هشتادی‌ها» شد و در جریان جزئیات اتفاقاتی که در این بخش رقم می‌خورد قرار گرفت.

«دهه هشتادی‌ها» بخش ویژه نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که امسال با مدیریت مهدی جعفری‌جوزانی با غرفه‌های متنوع و جذابِ باشگاه قرآنی، بازی‌سرا، موکب، اتاق‌فرار، واقعیت‌مجازی، سینمای‌نوجوان، نشست پرسش و پاسخ و باشگاه خبرنگاران نوجوان قرآنی اتفاقات ویژه و نوآورانه‌ای را برای بازدید کنندگان رقم زده است.

 امروز حوزه به رسانه‌های نوین ورود پیدا کرده است

وی با حضور در بخش نهادهای حوزوی از غرفه‌های این بخش بازدید کرد و از پیشرفت رسانه‌های حوزه، ابراز خوشحالی کرد و گفت: امروز حوزه به رسانه‌های نوین ورود پیدا کرده و آثار خود به خصوص قرآنی را در قالب رسانه‌های نوین ارائه کرده که این روش مورد استقبال قشر جوان است.

مردم جهان به این باور رسیده اند که رژیم صهیونیستی سراشیبی فروپاشی را طی می کند

سردار شکارچی همچنین درخصوص در پیش بودن روز جهانی قدس با بیان اینکه مشکلات درونی رژیم جعلی صهیونیستی نسبت به سال‌های گذشته چندین برابر شده است، گفت: برای مردم جهان این باور به مراتب بیشتر از گذشته است که رژیم صهیونیستی سراشیبی سقوط و فروپاشی را طی می کند.

وی در خصوص راهپیمایی روز قدس و تاثیرات آن با توجه به تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: قطعا راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر از قبل خواهد بود به این دلیل که مشکلات درونی رژیم جعلی صهیونیستی نسبت به سال های گذشته چندین برابر شده است.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۱۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر