۲۳ فروردین ۱۴۰۲

تجلیل از آرتین سرایداران و خانواده شهدا در نمایشگاه قرآن

تجلیل از آرتین سرایداران و خانواده شهدا در نمایشگاه قرآن
غرفه شهدای قرآنی «سوره‌های سرخ» میزبان خانواده شهدای قرآنی گرانقدر، شهید آرمان علی‌وردی و سید فریدالدین معصومی بودند، همچنین کوچکترین جانباز حادثه تروریستی شاهچراغ، آرتین سرایداران در این مراسم حضور داشت.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، غرفه شهدای قرآنی «سوره‌های سرخ» میزبان خانواده شهدای قرآنی گرانقدر، شهید آرمان علی‌وردی و سید فریدالدین معصومی بودند، همچنین کوچکترین جانباز حادثه تروریستی شاهچراغ، آرتین سرایداران در این مراسم حضور داشت.

در این مراسم برخی از اعضای گروه سرود بزرگ محمد رسول الله(ص) اقدام به خواندن آیات ۲۱ الی ۲۴ سوره احزاب کردند، این قطعه برای اولین بار در مرقد عظیم الشأن حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) ضبط و در نمایشگاه بین‌المللی قرآن برای اولین بار به صورت زنده خوانده شد.

همچنین قطعه سردار مقاومت، هدیه به سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برای اولین بار به اجرا در آمد.

در بخش دیگر این مراسم از خانواده‌های شهدا و همچنین آرتین سرایداران تقدیر و تجلیل شد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۷۲۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر