۲۳ فروردین ۱۴۰۲
شهردار تهران در بازدید از نمایشگاه قرآن‌:

به دنبال ایجاد یک جریان قرآنی بین خانواده‌ها و‌ مدارس بر مدار مساجد هستیم

شهرداری تهران به دنبال ایجاد یک جریان قرآنی بین خانواده‌ها و‌ مدارس بر مدار مساجد است
شهردار تهران با بیان اینکه فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری در تمام سطوح برپایه رویکردهای قرآنی است، گفت: هدف‌گذاری ما بر این است که باتوجه به ۳۵۳ محله‌ای که داریم با ساماندهی خانه‌های قرآن و عترت و از طریق دو‌ هزار مسجدی که شهر تهران دارد بتوانیم بین مدارس و خانواده‌ها یک پیوستگی ایجاد کنیم.


علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه بازدید از سی‌امین نمایشگاه قرآن در مورد اقدامات شهرداری تهران در حوزه قرآن و عترت اظهار کرد: یکی از رویکردهای جدی مجموعه مدیریت شهری هم در معاونت فرهنگی اجتماعی و هم معاونت سازمان فرهنگی هنری شهرداری رویکردهای قرآنی است و اساس حرکت‌شان هم برپایه مساجد است.

وی ادامه داد: ما باید کمک کنیم بر مدار مساجد با یک پیوستگی بین خانواده‌ها و مدارس یک‌ جریان قرآنی از قاعده هرم اجتماعی را سامان‌دهی کنیم تا کشور ما که برپایه قرآن شکل گرفته و امروز در این جایگاه است روز به روز ‌تعالی پیدا کند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری ما بر این است که باتوجه به ۳۵۳ محله‌ای که داریم با ساماندهی خانه‌های قرآن و عترت و از طریق دو‌ هزار مسجدی که شهر تهران دارد بتوانیم بین مدارس و خانواده‌ها یک پیوستگی ایجاد کنیم و ‌در‌ موضوع قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه یک‌ جریانی از قاعده هرم اجتماعی برقرار کنیم.


پایان پیام

تعداد بازدید : ۲۰۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر