۲۳ فروردین ۱۴۰۲
وزیر کشور در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن:

نمایشگاه قرآن یک‌ دورهمی‌ خانوادگی معنوی است و دستاوردهای قرآنی را نمایش می‌دهد

نمایشگاه قرآن یک‌ دورهمی‌ خانوادگی معنوی است و دستاوردهای قرآنی را نمایش می‌دهد
وزیر کشور پس از بازدید چندساعته از تمامی بخش‌های نمایشگاه گفت: سی‌امین نمایشگاه قرآن فضای با نشاط معنوی و خوبی را برای علاقمندان‌ فراهم‌ کرده و در‌ کنار بازدید نمایشگاهی از محصولات و محتواهای قرآنی و نهج‌البلاغه مخاطبان می‌توانند دست‌آوردهای تولیدی در حوزه عفاف و حجاب را هم ببینند.

سردار احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه بازدید از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن در مورد فضای این دوره از نمایشگاه قرآن کریم گفت: شکر خدا این نمایشگاه یک‌ فضای معنوی و‌ با نشاط بسیار خوبی برای مردم روزه‌دار فراهم کرده است، به نحوی که هم در‌ کنار بازدید نمایشگاهی از محصولات و محتواهای قرآنی و نهج‌البلاغه می‌توانند دست‌آوردهای تولیدی در حوزه عفاف و حجاب را هم شاهد باشند.

وی ادامه داد: این فضا جدای از بُعد نمایشگاهی شرایطی برای یک‌ دورهمی‌ خانوادگی معنوی فراهم‌ کرده است.

وزیر کشور در پایان با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و‌ شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این نمایشگاه می‌تواند هرساله از نظر کمی و کیفی رشد داشته باشد هرچند که در این دوره نیز شاهد این رشد نسبت به دوره‌های قبل هستیم.

پایان پیام

تعداد بازدید : ۱۹۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر