۲۳ فروردین ۱۴۰۲

آموزش رایگان زبان عربی برای زائران اربعین در نمایشگاه قرآن

آموزش رایگان زبان عربی برای زائران اربعین در نمایشگاه قرآن
آموزش رایگان زبان عربی با لهجه عراقی فعالیت یکی از غرفه‌های سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم است که مورد توجه بسیاری از زائران و مشتاقان زیارت اربعین قرار گرفته است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، در کنار تمامی غرفه‌های پرمخاطب نمایشگاه قرآن، امسال یک غرفه مورد توجه بسیاری از زائران و مشتاقان زیارت اربعین قرار گرفته است.

گروه آموزش عربی مبین، با برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه قرآن از علاقه‌مندان به آموزش لهجه عراقی ویژه اربعین به صورت رایگان ثبت‌نام می‌کند.

این غرفه در ستون شماره ۹۰ شبستان اصلی مصلی تهران واقع شده و علاقه‌مندان پس از آشنایی با دوره‌های مختلف این گروه می‌توانند با اسکن بارکدی در کلاس‌های مجازی یا حضوری شرکت کنند.

مبنای آموزش‌های ترم اول و دوم این گروه مهم‌ترین و ضروری‌ترین جملات و کلماتی است که زائران اربعین برای برقراری ارتباط با مردم عراق به آن نیاز دارند. در ترم‌های بعدی نیز مکالمه عربی با لهجه عراقی به صورت کامل به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۵۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر