۲۳ فروردین ۱۴۰۲

توزیع 10 هزار بسته افطاری توسط نوجوانان در نمایشگاه قرآن

توزیع 10 هزار بسته افطاری توسط نوجوانان در نمایشگاه قرآن
مدیر بخش باشگاه نسل آرمان گفت: توزیع افطار از شبی ۵ هزار تا شروع و تا امشب به ۱۰ هزارتا رسیده است، در کنار موکب‌های پخش افطاری، موکب چای خانه امام رضا(ع) را داریم.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، فرشاد اسحاقی دستیار ویژه قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی قرآن و مدیر بخش باشگاه نسل آرمان درباره فعالیت‌های باشگاه نسل آرمان با ستاد خبری نمایشگاه به گفت‌وگو پرداخت. اسحاقی پذیرایی و توزیع افطاری بین مردم را با حمایت علیرضا معاف عنوان کرد و گفت: اعتماد ایشان برای سپردن کامل کار توزیع و پخش افطاری بین مردم به دست نوجوانان دهه هشتادی برای اولین بار رقم خورد.

وی تمام کار اجرایی پخش را به دست نوجوانان سپرده است و افزود: توزیع افطار از شبی ۵ هزار تا شروع و تا امشب به ۱۰ هزارتا رسیده است، در کنار موکب‌های پخش افطاری، موکب چای خانه امام رضا(ع) را داریم.


رسانه جدید
رسانه جدید

اسحاقی در پایان درباره موکب چای خانه امام رضا(ع) گفت: به صورت متبرک از حرم امام رضا(ع) وسایل و چای خشک آورده‌ایم و تقریبا از شبی ۵ یا ۶ هزار الی ۱۰ هزار چای تا ساعت ۲۳، برای پخش آماده می‌کنیم.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۵۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر