۲۳ فروردین ۱۴۰۲
سردار نقدی در نمایشگاه قرآن:

دهه هشتادی‌ها نیروی جوان و خط شکن در فتح قدس هستند

دهه هشتادی‌ها نیروی جوان و خط شکن در فتح قدس هستند
معاون هماهنگ کننده سپاه در حاشیه بازدید از بخش دهه هشتادی‌های نمایشگاه قرآن گفت: همه نسل‌های قبل کارهای بزرگی کردند دشمن را عقب انداختند و عقب زدند. اما دهه هشتادی‌ها به عنوان نیروی جوان و خط شکن جلوی آن‌ها می‌روند و بقیه نسل‌ها پشت‌سر آن‌ها می‌آیند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اتفاق همسر و فرزند خود از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد. سردار نقدی در این بازدید بطور ویژه از بخش دهه هشتادی‌ها بازدید کرد و مهدی جعفری جوزانی مدیر بخش دهه هشتادی‌ها، نحوه کار قسمت‌ها مختلف این بخش به تفکیک برای نقدی توضیح داد.

بخش متا هیئت و صحنه‌های سه‌بعدی واقعه عاشورا از جمله برنامه‌هایی بود که  نقدی تحت تاثیر جاذبه معنوی آن قرار گرفت و با استقبال او و خانواده‌اش همراه شد.

در ادامه معاون هماهنگ‌کننده سپاه از قسمت‌های مختلف اتاق فرار و فضای بازی جذاب لیزرتگ در بخش دهه‌هشتادی‌ها بازدید کرد.

دشمن از دهه هشتادی‌ها وحشت دارد

نقدی در حاشیه این بازدید گفت: دشمن از آینده دهه هشتا‌دی‌های ایران وحشت دارد چرا که دهه هشتادی‌ها قرار است فلسطین را فتح کنند. پس دشمن روی دهه هشتادی‌ها تمرکز کرده است.

سردار نقدی

دهه هشتادی‌ها نیروی جوان و خط شکن در فتح قدس هستند

نقدی ادامه داد: همه نسل‌های قبل کارهای بزرگی کردند دشمن را عقب انداختند و عقب زدند. اما دهه هشتادی‌ها به عنوان نیروی جوان و خط شکن جلوی آن‌ها می‌روند و بقیه نسل‌ها پشت‌سر آن‌ها می‌آیند.

دهه هشتادی‌ها عالی‌ترین نسل انقلاب هستند

وی تأکید کرد: دهه هشتادیها عالی‌ترین نسل انقلاب هستند. آن‌ها قطعاً فاتحان فلسطین هستند و به همراه نسل‌های دهه‌های قبلی این کار را انجام می‌دهند.

کار صهیونیست‌ها تمام است

سردار نقدی درباره روز قدس گفت: کار صهیونیست‌ها تمام است. روز قدس باید بیآییم تا بتوانیم هر چه زودتر کار را تمام کنیم. تا الآن خودمان بودیم اما الآن همان طور که در کشورهایی مثل مراکش و اندونزی دیدید، دیگر دنیا بیدار شده است. پس باید کار را تمام کنیم.

در پایان مدیر بخش دهه هشتادی‌ها بسته‌ای متشکل از اقلام متبرک حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) به سردار نقدی و خانواده ایشان اهدا کرد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/


تعداد بازدید : ۱۹۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر