۲۳ فروردین ۱۴۰۲

تمام بخش‌های تور مجازی نمایشگاه بین‌المللی قرآن فعال شد

تور مجازی نمایشگاه بین‌المللی قرآن راه‌اندازی شد
همزمان با برگزاری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امکان بازدید مجازی از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فراهم شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ لغایت ۲۶ فروردین‌ماه (مصادف با ۱۰ تا ۲۴ رمضان المبارک) در بخش‌های مختلف در مصلی امام خمینی (ره) پذیرای عموم علاقه‌مندان است. حالا همزمان با برگزاری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امکان بازدید مجازی از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فراهم شد.

بخش‌های مختلف نمایشگاه با محور اصلی خانواده طراحی شده و قسمت‌های مختلف آن کاملاً مخاطب‌محور است. علاقه‌مندان برای مشاهده مجازی نمایشگاه قرآن می‌توانند از http://30thquran.exb360.com اقدام کنند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/



تعداد بازدید : ۲۲۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر