۲۳ فروردین ۱۴۰۲

برگزاری نشست علمی راهبردها و ره‌آوردهای قرآنی جامعة المصطفی العالمیة در حوزه بین‌الملل

برگزاری نشست علمی راهبردها و ره‌آوردهای قرآنی جامعة المصطفی العالمیة در حوزه بین‌الملل
نشست علمی راهبردها و ره‌آوردهای قرآنی جامعة المصطفی العالمیة در حوزه بین‌الملل ۲۳ فروردین‌ در شبستان مصلی امام خمینی(ره) محل برپایی سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن،‌ نشست علمی راهبردها و ره‌آوردهای قرآنی جامعة المصطفی العالمیة در حوزه بین‌الملل به همراه رونمایی از ترجمه‌های جدید قرآن‌کریم با ارائه مدیران قرآنی المصطفی و فارغ‌التحصیلان فعال در حوزه‌های قرآنی و حدیثی برگزار می شود.

بنابراین گزارش، نشست علمی راهبردها و ره‌آوردهای قرآنی جامعة المصطفی العالمیة در حوزه بین‌الملل ۲۳ فروردین‌ماه در مجل شبستان مصلی امام خمینی(ره) سالن نشست‌های علمی بخش بین‌الملل سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۳۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر