۲۳ فروردین ۱۴۰۲
قائم‌مقام سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن:

مشاوره‌های قرآن بنیان از ضروری‌ترین بخش‌های نمایشگاه قرآن است

مشاوره‌های قرآن بنیان از ضروری‌ترین بخش‌های نمایشگاه قرآن است
قائم‌مقام سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: یکی از ضروری‌ترین بخش‌های نمایشگاه بخش مشاوره‌های قرآن بنیان است که به همین علت هم استقبال زیادی از آن صورت می‌گیرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، محمدمهدی عزیززاده قائم‌مقام سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، در حاشیه بازدید از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: یکی از انتظاراتی که مردم در مراجعه به نمایشگاه قرآن دارند، ارائه مدل‌هایی برای حل مسائل آن‌ها است و در واقع نیاز داریم که در نمایشگاه، مبتنی بر آموزها و مضامین قرآنی بتوانیم محتوی سبک زندگی را برای مردم تشریح کنیم.

وی ادامه داد: متخصصان این حوزه برای آن چیزی که عامل اختلال در روابط فردی و اجتماعی است با استفاده از مفاهیم قرآن راه‌حل بدهند.

عزیززاده تأکید کرد: یکی از ضروری‌ترین بخش‌های نمایشگاه، بخش مشاوره‌های قرآن بنیان است که به همین علت هم استقبال زیادی از آن صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: البته سال‌به‌سال باید به شکل حرفه‌ای‌تری این بخش برگزار شود و علاوه بر موضوعات تخصصی که امسال به کار گرفته شده، تجربه این سال‌ها در طراحی‌های بعدی لحاظ شود و بازخوردی که از مخاطبان گرفته می‌شود در دوره‌های بعدی لحاظ شود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۹۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر