۲۳ فروردین ۱۴۰۲
دبیر سابق شورای توسعه فرهنگ قرآنی:

مشاوره های قرآن بنیان مورد توجه بیشتر قرار گیرد

مشاوره های قرآن بنیان مورد توجه بیشتر قرار گیرد
دبیر سابق شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: متأسفانه شاهد هستیم که در برخی مواقع در جامعه مشاوره‌های مشکل داری صورت می‌گیرد که بر مبانی غربی تأکید دارند حال این که مشاوره‌های قرآن بنیان مبنایی دینی و اسلامی دارد و باید بیش‌ازپیش در جامعه ترویج یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید محمدی دبیر سابق شورای توسعه فرهنگ قرآنی در حاشیه بازدید از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: بخش مشاوره‌های قرآن بنیان باتوجه‌به زیرساخت‌هایی که ایجاد شده و کارشناسانی متخصصی که در آن ارائه خدمت می‌کنند یکی از برترین بخش‌های نمایشگاه قرآن امسال، بخش قرآن بنیان است.

وی با بیان این که نیاز مردم به مشاوره هر روز افزایش پیدا می‌کند، بیان داشت: اعتمادکردن به مشاور، نقش مهمی در امر مشاوره دارد و نیاز است که مشاوران مورداعتماد به کار گرفته شود که بحمدالله این مهم در بخش قرآن بنیان نمایشگاه موردتوجه قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: متأسفانه شاهد هستیم که در برخی مواقع در جامعه مشاوره‌های مشکل داری صورت می‌گیرد که بر مبانی غربی تأکید دارند حال این که مشاوره‌های قرآن بنیان مبنایی دینی و اسلامی دارد و باید بیش‌ازپیش در جامعه ترویج یابد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۶۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر