۲۲ فروردین ۱۴۰۲

ارسال بیش از هزار اثر به نخستین جایزه ادبی حافظ/اختتامیه جمعه در نمایشگاه قرآن

ارسال بیش از هزار اثر به نخستین جایزه ادبی حافظ
میلاد عرفان پور نماینده علمی ادبی نخستین جایزه ادبی حافظ گفت: این جشنواره شعر قرآنی نخستین رویدادی است که با این سطح و اعتبار ادبی برگزار شده و اختتامیه آن نیز جمعه 25 فروردین ماه از ساعت 17 در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن، میلاد عرفان پور نماینده علمی ادبی نخستین جایزه ادبی حافظ «حشنواره شعر قرآنی» در گفتگویی در اخبار شبکه چهارم سیما با تسلیت شهادت مولای مومنان حضرت علی (ع) گفت: شاید بیش از این برنامه هایی در خصوص شعر قرآنی داشتیم اما به صورت پراکنده محدود بوده اند. این جشنواره شعر قرآنی نخستین رویدادی است که با این سطح و اعتبار ادبی برگزار شده و اختتامیه آن نیز جمعه 25 فروردین ماه از ساعت 17 در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می‌شود.

وی با اعلام تعداد آثار در این جشنواره گفت: تعداد آثار رسیده در حوزه شعر قرآنی برای ما جالب بود از آنجایی که این حوزه با محدودیت هایی همراه است بیش از هزار اثر ارسال شد و بیش از 335 نفر شرکت کردند.

عرفان پور ادامه داد: در این جشنواره دو بخش تجلیل صورت خواهد گرفت. از دو شاعر جریان سازشعر آیینی تقدیر خواهد شد و تجلیل ویژه ای از آنها صورت میگیرد.همچنین شش برگزیده که بهترین آثار را ارسال کردند تجلیل می شوند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۲۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر