۲۲ فروردین ۱۴۰۲
علی محمد مودب در گفتگویی تلویزیونی عنوان کرد:

سیاست ما، تقویت جریان ادبیات قرآنی است

سیاست ما، تقویت جریان ادبیات قرآنی است
دبیر نخستین جایزه ادبی حافظ «جشنواره شعر قرآنی» گفت: این جشنواره و جایزه ادبی قرآنی آغاز مبارکی برای توجه به ادبیاتی است که در خدمت معارف قرآنی خواهد بود.

به گزارش ستاد خبری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن، محمد علی مودب دبیر نخستین جایزه ادبی حافظ «جشنواره شعر قرآنی» در گفتگویی در اخبار شبکه چهارم سیما گفت: از آنجایی که این جایزه نخستین جشنواره است برای اینکه کارنامه خیلی جدی داشته باشد هنوز راه زیادی دارد.

وی ادامه داد: این جشنواره و جایزه ادبی قرآنی آغاز مبارکی برای توجه به ادبیاتی است که در خدمت معارف قرآنی خواهد بود.

مودب افزود: مشکلی برای ادبیات معاصر پیش آمده است که کمی از معارف قرآنی و سنت ادبیات در طول تاریخ داشته است دورشده و امیدواریم با تلاشهایی که شده است با کارهایی از این دست رویکردی جدی تر را تقویت کند.

وی در پایان اضافه کرد: سیاست ما در این جشنواره این است تا از این جنس اشعار حمایت شود. ما میخواهیم به تقویت جریان ادبیات قرآنی کمک کنیم تا متن قرآن و دریافت شاعران از حکمت های قرآنی که بازتاب میدهند در سالهای آتی با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۶۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر