۲۲ فروردین ۱۴۰۲
حلاج در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن:

حضور موسسه «خانه هم‌بازی» حسینیه هنر در نمایشگاه بین المللی قرآن

حضور موسسه «خانه هم‌بازی» حسینیه هنر در نمایشگاه بین المللی قرآن
معاون خانه هم بازی گفت: موسسه فرهنگی-تربیتی «خانه هم‌بازی» واحد خانواده حسینیه هنر هست که با هدف ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در متن زندگی خانواده‌ها فعالیت می‌کند. برای تحقق این هدف از ابزارهای مختلفی ازجمله داستان، بازی، تجربه‌نگاری تربیتی، قصه‌گویی، دوره و کارگاه‌های آموزشی و... استفاده می‌کند.

مریم حلاج معاون خانه هم بازی در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن در خصوص غرفه «خانه هم بازی» گفت: موسسه فرهنگی-تربیتی «خانه هم‌بازی» واحد خانواده حسینیه هنر هست که با هدف ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در متن زندگی خانواده‌ها فعالیت می‌کند. برای تحقق این هدف از ابزارهای مختلفی ازجمله داستان، بازی، تجربه‌نگاری تربیتی، قصه‌گویی، دوره و کارگاه‌های آموزشی و... استفاده می‌کند.

وی با اشاره به محتوای برنامه‌ریزی‌شده برای ارائه در نمایشگاه بین المللی قرآن ادامه داد:مسابقه بازی با عنوان «بده بستون»با مخاطب همه اعضای خانواده، مسابقه تجربه‌نگاری با عنوان «تو هم تجربه کن»،با مخاطب والدین و مربیان، معرفی اقدامات مجموعه و کتابهای تولیدی خانه هم‌بازی برای کودک، نوجوان، والدین و مربیان، روایت‌گری با محوریت معرفی زنان شاخص ۲۰ عرصه فعالیت تخصصی گوناگون با عنوان «زنان سرزمین من»از دیگر فعالیتهایی است که در این غرفه ارائه می شود.

معاون « خانه هم بازی» افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی با فعالین ادبیات کودک و نوجوان از جمله خانم ژوبرت، برگزاری نشست‌های گپ و گفت با زنان شاخص عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، خدمات اجتماعی و... از جمله خانم‌هاخطیب و سالاریان (مادر شهید احمدی‌روشن)، برگزاری جلسه آموزشی طراحی بازی برای گروه‌های داوطلب نیز از دیگر فعالیتهایی است که در عرصه فعالیتهای قرآنی نمایشگاه بین المللی رقم میخورد.

حلاج در خصوص مخاطبین این غرفه در فضای نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: مجموعه‌های فعال در عرصه خانواده و سبک زندگی برای شکل‌دهی بسترهای همکاری در سطح ملی و بین‌المللی، سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای بهره‌مندی از تولیدات و همکاری برای انجام پروژه‌های مشترک، والدین و مربیان جهت آشنایی با کتاب‌های کودک و نوجوان، تربیتی بزرگسال، کتاب کار مربی و دیگر خدمات خانه هم‌بازی مثل انجمن ادبی قصه‌گویی، انجمن بازی چرخ فلک، دوره‌های آموزشی، بسته‌های بازی و... کودکان و نوجوانان برای بازی و استفاده از محصولات مرتبط با رده سنی آنها مخاطبین این غرفه برای استفاده از فرصت نمایشگاه بین المللی قرآن هستند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۲۹۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر