۲۲ فروردین ۱۴۰۲

رشد مهارت فردی در غرفه «بابرنامه... تا انتهای افق» نمایشگاه قرآن

رشد مهارت فردی در غرفه «بابرنامه... تا انتهای افق» نمایشگاه قرآن
غرفه «بابرنامه... تا انتهای افق» یکی از بخش های مورد استقبال نمایشگاه قرآن امسال است. از جمله محصولات این گروه یک دفتر برنامه‌ریزی متفاوت است که از استقبال خوبی برخوردار شده و در این غرفه ارائه می‌شود.

به گزارش ستادخبری نمایشگاه قرآن، مدیریت این غرفه با خانمی است که چند سال در اروپا ساکن بوده و از تجاربش در کانالی با عنوان «تا انتهای افق» می‌نویسد. وی پس از کسب تحصیلات در ایران و فرانسه، کانال «منِ بابرنامه» را راه اندازی می‌کند که در آن آموزش‌های رشد مهارت فردی را بر مبنای سه مولفه « تحصیل، تهذیب، ورزش» ارائه می‌دهد. از جمله محصولات این گروه یک دفتر برنامه‌ریزی متفاوت است که از استقبال خوبی برخوردار شده و در این غرفه ارائه می‌شود.

متن زیر در معرفی این گروه و گوشه‌ای از فعالیت‌های آن است:
«تا انتهای افق»نام کانالی در شبکه‌های اجتماعی است. نویسنده این کانال خانمی است که طی ۶ سال زندگی در فرانسه و هلند، با رویکرد فرهنگی اجتماعی و دینی، از مشاهدات و تجاربش در اروپا می‌نویسد‌.
«منِ بابرنامه»نویسنده کانال «تا انتهای افق» بر اساس تحصیلات و دوره‌هایی که در ایران و فرانسه و هلند گذرانده، بیش از سه سال است که با راه اندازی یک کانال مستقل در شبکه‌های اجتماعی، آموزش‌هایی در حوزه رشد مهارت‌های فردی ارائه می‌نماید که از آموزش چشم انداز نویسی و تعیین اهداف تا مدیریت زمان و انرژی را در بر می‌گیرد.

این آموزش‌ها بر مبنای سه مؤلفه‌ تحصیل، تهذیب، ورزش، می‌باشد که سبک فعالیت این کانال را متفاوت کرده است. این آموزش‌ها با یک دفتر برنامه‌ریزی ویژه و بر اساس طراحی شخصی مدرس همراه شده که در این نمایشگاه عرضه می‌شود. همچنین کل فعالیت این کانال برای گروه سنی نوجوان نیز ساده سازی و در قالب یک کانال مستقل فعالیت می‌کند.

غرفه «بابرنامه... تا انتهای افق» نمایشگاه قرآن

«چهل حدیث به زبان ساده»مدرس کانال منِ بابرنامه با پرداختن ویژه به بعد تهذیب در رشد مهارت‌های فردی، کانالی مستقل با عنوان چهل حدیث به زبان ساده را راه اندازی کرده است.

در این کانال کتاب اخلاقی امام خمینی با عنوان «شرح چهل حدیث»، روخوانی و شرحی روان و ساده بر محتوای آن داده شده است. این محتوا که با مثال‌های کاربردی کمک به رشد مهارت‌های اخلاقی افراد می‌کند، در قالب فایل‌های صوتی ارائه شده که با استقبال چشمگیر خانواده‌ها مواجه شده است.

این غرفه به دلیل اهمیت برنامه ریزی با نهاد خانواده در بخش دختران و بانوان سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن واقع شده است.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شبهای قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۳۴۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر