۹ فروردین ۱۴۰۲
مدیر بخش کودک (باغ آیات) نمایشگاه قرآن:

محتوای عمیق و تاثیرگزار در بخش کودکان نمایشگاه قرآن/اجرای سی دقیقه ای فیلم و نمایش عروسکی

بخش کودک نمایشگاه قرآن
مدیر بخش کودک (باغ آیات) سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن از محتوای عميق و تاثیرگزار در بخش کودکان نمایشگاه قرآن به همراه اجرای سی دقیقه ای فیلم و نمایش عروسکی خبر داد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، ربانی مدیر بخش کودک (باغ آیات) سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در خصوص فعالیت‌های این بخش گفت: در سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در حال تلاشیم تا با محتوای عمیق تر و تاثیرگزارتر نسبت به سال گذشته حضور پیدا کنیم.

اجرای سی دقیقه ای فیلم و نمایش عروسکی

وی ادامه داد: در حوزه مفاهیم و معانی قرآن کریم برنامه هایی مانند سابق ادامه دارد. نمایش تعاملی روزانه با سانس هایی که از قبل باید بلیط آن را برای کودکان رزرو کنند با اجرای سی دقیقه ترکیب بین فیلم و نمایش عروسکی و اجرای تعاملی بین کودکان و بازیگران در دستور بخش کودک و باغ آیات سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن قرار دارد.

مدیر بخش کودک سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به بخش های اضافه شده امسال گفت: در بخش‌هایی که امسال اضافه شده فروشگاهی مبتنی بر شخصیت های ایرانی طراحی و ارائه می شود و محیط امن تری برای دریافت محصولات حوزه کودکان ارائه خواهد شد.

ایجاد بستری برای تجربه ملموس تر کودکان

وی ادامه داد: در بخش های جنبی نقاشی، قصه گویی، خطاطی، کتابت، تذهیب، بازی و سرگرمی و شهر فرنگ و دو استدویو تصویری و عکاسی تعبیه شده تا کودکان تجربه ملموس تری داشته و با مربیان حرفه ای حوزه کودک مفاهیم را در قالب های مختلف تمرین کنند.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/
تعداد بازدید : ۵۲۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر