۶ فروردین ۱۴۰۲

ثبت‌نام کارگاه‌های بخش دانش‌بنیان نمایشگاه قرآن آغاز شد

ثبت‌نام کارگاه‌های بخش دانش‌بنیان نمایشگاه قرآن آغاز شد
فراخوان ثبت‌نام برای حضور در کارگاه‌ها و نشست‌های بخش نوآوری و دانش‌بنیان قرآنی نمایشگاه بین‌المللی قرآن منتشر شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن، فراخوان بازدید ویژه از بخش نوآوری و دانش‌بنیان قرآنی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که شامل حضور در کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی این بخش است، منتشر شد.

این فراخوان ویژه موسسات و فعالان قرآنی بوده و متقاضیان از طریق مراجعه به اینجا می‌توانند ثبت‌نام کنند.

خدماتی که در بخش نوآوری و دانش‌بنیان قرآنی ارائه می‌شود شامل شرکت در رویداد‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی، بازدید از مجموعه‌های پیشران در حوزه نوآوری و آشنایی با خدمات و تجربیات آنها، آشنایی با نوآوری‌های قرآنی، مشاوره اختصاصی و آشنایی اختصاصی با مِتاوِرس، تجربه VR، AR، هوش مصنوعی و ... است.

رسانه جدید

سازمان دارالقرآن الکریم، مرکز رشد واحد‌های فناور هنر‌های قرآنی جهاد دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با حوزه فعالیت‌های قرآنی، شتاب‌دهنده‌های مرتبط با حوزه فعالیت‌های قرآنی (اشراق، شفق و...) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در برپایی بخش نوآوری و دانش‌بنیان قرآنی نمایشگاه قرآن همکاری دارند.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

 پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۵۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر