۶ فروردین ۱۴۰۲

مراسم تجلیل از خادمان قرآن با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود

مراسم تجلیل از خادمان قرآن با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود
مسئول بخش انجمن خادمان قرآن کریم سی امین نمایشگاه بین الملی قرآن از تجلیل خادمان قرآن با حضور رییس جمهور در ایام برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، محمدرضا پورمعین مسئول بخش انجمن خادمان قرآن کریم سی امین نمایشگاه بین الملی قرآن کردیم اظهارداشت: انجمن خادمان قرآن جمهوری اسلامی ایران یک نهاد نخبگانی است و جمعی از اساتید برجسته قرآنی کشور در رشته های مختلف عضو آن هستند. تولید برنامه، کارهای حمایتی و بیمه ای و پرداخت حق الزحمه برای خادمان قرآن از جمله فعالیت های این انجمن می باشد ضمن اینکه امسال نیز در نمایشگاه قرآن 14 منتخب قرآنی در رشته‌های مختلف انتخاب و معرفی می شوند.

وی افزود: انجمن خادمان قرآن جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که سال 94 رسما تشکیل شده است و در سال 96 به ثبت رسیده و 8 سال از عمر فعال این انجمن می گذرد.

پور معین با بیان اینکه بخش خادمان قرآن کریم درهشت نماد قرآنی و در هشت گروه به صورت نمادین معرفی می شوند اظهار کرد: این گروه ها از میان خادمان ،حافظان و قاریان، خوشنویسان و سینماگران، اساتید و مدرسان، مدیران قرآنی، آثار و انتشارات، بخش رسانه، بانوان و تحقیق و پژوهش انتخاب می شوند که تا کنون انتخاب 10 نفراز آنها نهایی شده است.

وی از رونمایی کتاب خادمان قرآن کریم در سی امین نمایشگاه بین الملی قرآن کریم خبر داد و افزود: این کتاب شامل زندگینامه، معرفی شخصیت، آثار و فعالیت های خادمان قرآن کریم است.

مسئول بخش انجمن خادمان قرآن کریم سی امین نمایشگاه بین الملی قرآن با اشاره به حضور رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خادمان قرآنی افزود: امسال نیز برنامه تکریم و تجلیل از خادمان قرآنی در ۸ حوزه تخصصی برپا می‌شود. امیدواریم بتوانیم اشخاص شایسته و برجسته‌ای را به جامعه فرهنگی و قرآنی کشورمان معرفی کنیم.

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/


تعداد بازدید : ۲۰۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر