۳ فروردین ۱۴۰۲

اولین نشست شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه قرآن در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

اولین نشست شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه قرآن در سال ۱۴۰۲ برگزار شد
نشست شورای برنامه‌ریزی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور عزیززاده مسئول دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن و محمدزاده رییس کمیته رسانه نمایشگاه و جمعی از اعضای بخش‌های مختلف برگزار شد.


به گزارش ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، نشست شورای برنامه‌ریزی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم صبح امروز شنبه سوم فروردین‌ماه با حضور مهدی عزیززاده مسئول دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن و محمدحسین محمدزاده رییس کمیته رسانه نمایشگاه و جمعی از اعضای بخش‌های مختلف برگزار شد. در این‌ نشست موضوعات پیرامون چگونگی پخش ویژه برنامه‌های نمایشگاه قرآن در صدا و سیما و تلوبیون مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست موضوع برنامه‌سازی و محتوا متناسب با نمایشگاه برای شبکه‌های صدا و سیما و نرم‌افزارهای فضای مجازی نیز بررسی شد. نحوه استقرار و جانمایی استودیو رسانه برای تمرکز بهتر برنامه‌سازان نیز یکی دیگر از مباحث این ‌نشست بود.

همچنین در مورد میهمانان داخلی و خارجی که قرار است در افتتاحیه این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کنند، هماهنگی‌های لازم انجام شد. ضمناً چگونگی برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم با حضور رییس جمهور نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین چگونگی برگزاری مراسم اختتامیه و زمانبندی آن نیز مورد جزو مباحث بود.

تصاویری از این نشست را مشاهده کنید:


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

یادآور می شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

پایان پیام/

تعداد بازدید : ۱۲۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر