۲ خرداد ۱۴۰۱

آیین رونمایی از دیوان اشعار استاد نخجوانی در فرهنگسرای استاد شهریار

آیین رونمایی از دیوان اشعار استاد نخجوانی در فرهنگسرای استاد شهریار
همزمان با بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری از سالها تلاش در عرصه فرهنگ و ادب، استاد قاسم نخجوانی تجلیل بعمل آمد.

  

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، انجمن ادبیات داستانی با همکاری این اداره در فرهنگسرای استاد شهریار از دیوان اشعار استاد نخجوانی با حضور نادر نیک خواه رئیس اداره، کریم نظری مدیرمسئول انتشارات نظری، نوری آشتیانی رئیس اداره اجتماعی فرمانداری، حیدری رئیس اتاق اصناف، اعضای شورای شهر و اعضای انجمن ادبیات داستانی رونمایی شد.

در ادامه این مراسم، نیک خواه رئیس اداره در سخنانی استاد نخجوانی را از سرمایه های ارزشمند در حوزه فرهنگ و ادب و شعر شهرستان شهریار برشمرد و با تشکر از شهردار و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در نامگذاری سالن اجتماعات فرهنگسرای استاد شهریار بنام استاد نخجوانی این حرکت پسندیده را قدر دانست.

پخش کلیپ نقطه نظرات مسئولین و هنرمندان در خصوص ویژگی های استاد نخجوانی و سخنرانی حاج کریم نظری از دیگر برنامه های این آیین بود و تعداد 200 جلد از این اثر خریداری شد.

در بخش پایانی این مراسم با حضور مسئولین از دیوان اشعار وی رونمایی و هدایایی به رسم یادبود به استاد نخجوانی اهداء شد.

گفتنی است؛ این اثر مشتمل بر پانصد صفحه بوده و توسط انتشارات نظری در سال 1401 به چاپ رسیده است.

تعداد بازدید : ۲۵۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر