۲ خرداد ۱۴۰۱

آئین گرامیداشت روز روابط عمومی و تجلیل از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان اردستان برگزارشد

آئین گرامیداشت روز روابط عمومی و تجلیل از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان اردستان برگزارشد
آئین گرامیداشت روز روابط عمومی و تجلیل از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ، روز شنبه یکم خردادماه 1401 به ریاست احمدی طباء فرماندار شهرستان اردستان و با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، آئین گرامیداشت روز روابط عمومی و تجلیل از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ، روز شنبه یکم خردادماه 1401 به ریاست احمدی طباء فرماندار شهرستان اردستان و با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.دراین جلسه ابتدا فضل الله بصیرت دبیر جلسه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان ضمن تبریک روز روابط عمومی به مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان گفت: برگزاری جلسه  تجلیل از مسئولان روابط عمومی در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و نامگذاری  ۲۷ اردیبهشت به این عنوان بیانگر اهمیت و جایگاه رفیع این مسئولیت است.
وی تصریح کرد، روابط عمومی به عنوان یکی از کانون‌های دوجانبه ارتباط بین مردم و سازمان است و نقش مهمی را جهت آگاه سازی مردم ایفا می کند و به عنوان   کانون انتقال، انتشار  و بازتاب دهنده اخبار و اطلاعات جهت پویایی سازمان و در واقع  پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و ارائه گزارشات موثق و مفید از وظایف آن می باشد.

احمدی طباء فرماندار اردستان نیز درخصوص جایگاه روابط عمومی ها ضمن تاکید برنیاز جدی آموزش درحوزه های مختلف گفت روابط عمومی به عنوان مغز متفکر یک سازمان است و داشتن دانش روز و خلاقیت می تواند به مدیران روابط‌عمومی ها در انتشار اخبار بسیار کمک کننده باشد.

وی افزود:روابط عمومی  نسبت به سایر قسمت های دیگر سازمان ها نیازمند رشد و تعالی بیشتری است واین رشد و تعالی درسایه توجه بیشتر به این حوزه محقق می شود.

فرماندار اردستان تصریح کرد:روابط عمومی باید در قامت یک نهاد فعال، پویا و استاندارد و کارآمد بتواند با طراحی مهندسی افکار عمومی و بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی به نیازهای مخاطبان درون و برون سازمانی پاسخ گوید و رضایتمندی حداکثری را در راستای پیشرفت و تعالی سازمان متبوعش به ارمغان آورد.

در ادامه این جلسه از 45 مسئول روابط عمومی ادارات شهرستان با اهدای لوح تقدیر ،تجلیل به عمل آمد.

تعداد بازدید : ۲۰۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر