۲ خرداد ۱۴۰۱

رونمایی از کتاب دختر صبور شرقی مجموعه اشعار و دلنوشته های شاعر توانیاب فاطمه اربابی نصرآبادی در آران و بیدگل

رونمایی از کتاب دختر صبور شرقی مجموعه اشعار و دلنوشته های شاعر توانیاب فاطمه اربابی نصرآبادی در آران و بیدگل
آئین رونمایی از کتاب دختر صبور شرقی، مجموعه اشعار و دلنوشته های شاعر توان یاب" فاطمه اربابی نصرآبادی" با حضور مسئولین و شاعران شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، آئین رونمایی از کتاب دختر صبور شرقی، مجموعه اشعار و دلنوشته های شاعر توان یاب" فاطمه اربابی نصرآبادی" با حضور مسئولین و شاعران شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل برگزار شد.

سعید ضابطی در این آئین با اشاره به اینکه هنرمندان، اندیشه می سازند ولی متفکران، اندیشه می کنند و هیچ اندیشه ای بی هنر ماندنی و آفریننده نیست، هنر خانم اربابی نصرآبادی را یک اندیشه بزرگ و والا برشمرد، اندیشه ای که علی رغم شرایط جسمانی و مشکلات پیش رو توانسته است در 3 رشته هنری شامل نویسندگی، شعر و معرق کاری فعالیت کرده و تلاش نماید و اندیشه توانستن را معنا بخشیده و ناتوانی جسمانی را مانعی برای تحقق اهداف بلند خود نداند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه هنر در قدیم الایام مظلوم بوده، چراکه از ارزش ها و آرمانهای انسانی خود جدایش کرده بودند و بستر شکوفایی و نمایش هنر هنرمندان وجود نداشته است گفت: در حال حاضر که هنر از ایمان و اعتقاد و آگاهی هنرمندان تجلی یافته است و بستر حضور هنرمندان فراهم شده است شاهد رشد و شکوفایی هنرمندان و آثار هنری فاخر در سطح شهرستان هستیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در این آئین با اشاره به اینکه هنر می تواند تواناترین و زیباترین وسیله هدایت بشری باشد که باعث جوشش و حرکت و تکاپو می شود  ادامه داد: کتاب نیز بعنوان بهترین دوست انسان با قرار گرفتن در سبد خانواده می تواند کیفیت زندگی انسانها را جلا بخشیده و بر دانایی انسانها بیفزاید.

ضابطی کتاب دختر صبور شرقی را که مشتمل بر اشعار و دلنوشته های سرکار خانم فاطمه اربابی نصرآبادی و الهام گرفته از اشعار سهراب سپهری می باشد کاری زیبا و مورد پسند جامعه شعر و ادب برشمرد  و اظهار امیدواری کرد این شاعر توان یاب افق روشنی را در پیش رو خواهد داشت.

خاطر نشان می شود آئین رونمایی از کتاب دختر صبور شرقی همراه با پخش فیلم مستند ایشان با حضور فرماندار آران  بیدگل، اعضای شورای اسلامی و شهردار سفید شهر و مسئولین ادارات و اعضای انجمن های ادبی کاشان و آران و بیدگل در سالن همایش های شهدای هنرمند شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

تعداد بازدید : ۲۰۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر