۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
قاسم خالدی:

اگر ظرفیت فضای مجازی را نادیده بگیریم مخاطب را از دست می‌دهیم

اگر ظرفیت فضای مجازی را نادیده بگیریم مخاطب را از دست می‌دهیم
معاون امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه بخش فضای مجازی که امسال به‌صورت محدود برگزار شد، قطعا باید بخش بزرگی از نمایشگاه قرآن در سال آینده باشد، گفت: اگر قرار باشد کاربر و مخاطبی که در فضای مجازی زندگی می‌کند را با سبک زندگی قرآنی آشنا کنیم، باید از بستر فضای مجازی استفاده کنیم. اگر این موضوع را نادیده بگیریم، مخاطب خود را از دست می‌دهیم.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، قاسم خالدی؛ معاون امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم، گفت: نمایشگاه قرآن به خاطر کرونا دو سال دچار وقفه شد. در این دو سال شاهد تحولاتی در عرصه فضای مجازی بودیم.
 
وی ادامه داد: امروز در بازدید از نمایشگاه قران کریم خوشحال شدم که بخشی ویژه فضای مجازی راه‌اندازی شده و قابلیت آن را دارد که توسعه پیدا کند.
 
خالدی بیان کرد: خواهش من از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که از همین امروز که پایان نمایشگاه بیست و نهم است، برای سال آینده برنامه‌ریزی کنند، چراکه تحولات بسیاری در عرصه فضای مجازی و سبک زندگی قرآنی رخ می‌دهد.
 
معاون امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی، گفت: بخش فضای مجازی که امسال به‌صورت محدود برگزار شد، قطعا باید بخش بزرگی از نمایشگاه قرآن سال آینده باشد. اگر قرار باشد کاربر و مخاطبی که در فضای مجازی زندگی می‌کند را با سبک زندگی قرآنی آشنا کنیم، باید در بستر فضای مجازی و با استفاده از ظرفیت این فضا این کار را انجام دهیم. اگر این موضوع را نادیده بگیریم، مخاطب خود را از دست می دهیم.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌الملل قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۵۳۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر