۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

هم‌افزایی بیشتر فعالیت‌های قرآنی سازمان بسیج در نمایشگاه قرآن

هم‌افزایی بیشتر فعالیت‌های قرآنی سازمان بسیج در نمایشگاه قرآن
رئیس دارالقرآن بسیج گفت: در غرفه دارالقرآن بسیج در نمایشگاه قرآن کریم از فعالان قرآنی و مجموعه‌های قرآنی دعوت کردیم تا جایی که برای آنها امکان داشته باشد با هم‌افزایی و همگرایی با دارالقرآن بسیج در جهت اجرا شدن برنامه‌های این حوزه تعامل و همکاری داشته باشند.
حجت‌الاسلام لیمویی؛ رییس دارالقرآن بسیج با اشاره به فعالیت‌های غرفه دارالقرآن بسیج مستضعفین در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن، بیان کرد: با توجه به صحبتی که رهبر انقلاب در ابتدای ماه مبارک رمضان در دیدار با قرآنیان داشتند مبنی بر اینکه هر مسجد یک پایگاه قرآنی باشد و پایگاه‌هایی که در مساجد هستند فعالیت قرآنی داشته باشند، مهمترین موضوع مدنظر ما در این نمایشگاه و در برنامه‌های آینده سازمان بسیج این است که پایگاه‌های بسیج را برای راه‌اندازی جلسات قرآنی در مساجد همراه کنیم.
 
وی افزود: تعداد قابل‌توجهی از پایگاه‌ها در سال گذشته فعال شدند. پایگاه‌های بسیج در مساجد فعال و جلسات قرآن دایر شد. به لطف خدا برنامه داریم تا در سال آینده این طرح و برنامه افزایش یافته و گسترش پیدا کند. 
 
وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های دارالقرآن بسیج در نمایشگاه قرآن اظهار کرد: برگزاری دوره‌های تربیت مربی و مدرس قرآن، برگزاری دوره‌های توانمندسازی مدیران قرآنی در سطح استان، شهرستان و شهرها، راه‌اندازی 32 مدرسه حفظ قرآن از برنامه‌های دارالقرآن سازمان بسیج است.
 
لیمویی همچنین گفت: برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی و راه‌اندازی دارالقرآن در پایگاه‌های مساجد از دیگر برنامه‎های دارالقرآن بسیج است. در غرفه دارالقرآن بسیج در نمایشگاه از فعالان قرآنی و مجموعه‌های قرآنی دعوت کردیم تا جایی که برای آنها امکان داشته باشد با هم‌افزایی و همگرایی با دارالقرآن بسیج برای اجرا شدن برنامه‌های این حوزه تعامل و همکاری داشته باشند تا بتوانیم به جریان قرآنی کشور کمک کنیم.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۶۳۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر