۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

اجرای سرود «سلام فرمانده» در نمایشگاه قرآن

اجرای سرود «سلام فرمانده» در نمایشگاه قرآن
در سیزهمین شب از برپایی نمایشگاه قرآن، سرود «سلام فرمانده» در صحن روبه‌روی شبستان مصلی امام خمینی (ره) اجرا شد.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، مقداد شریعت ناصری؛ عضو مجموعه «ماح» پس از اجرای سرود «سلام فرمانده» در نمایشگاه قرآن، گفت: مضمون ابیات این سرود در خور نیازهای روز نوجوانان در عصر جهاد تبیین است. در بحث امام زمان (عج) همیشه از انتظار، دلتنگی و منتظر صحبت شده، ولی در «سلام فرمانده» به مسائلی همچون بخشش و آمادگی قرار گرفتن در صف یاران امام و سربازی آقا هم اشاره می‌شود.
 
وی ادامه داد: ابوذر روحی؛ خواننده گروه «ماح» اجرای سرود «سلام فرمانده» را بر عهده دارد. گروه‌های سرود مجموعه «ماح» در همه استان‌ها حضور دارند. تصمیم گرفتیم جمعیت کودکان این مجموعه را روز به روز افزایش دهیم تا بتوانیم در همه شهرستان‌ها و استان‌ها برنامه اجرا کنیم و تعداد نفرات گروه سرود مجموعه «ماح» به ۳۱۳ نفر افزایش پیدا کند تا اجراهای خوبی را برای مردم داشته باشیم. البته در سراسر کشور، شاهد تشکیل خودجوش گروه «ماح» متشکل از ۳۱۳ کودک هستیم.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۶۴۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر