۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
علیرضا محجوب:

باید دوره جدید بعد از کرونا را با قرآن آغاز کنیم

باید دوره جدید بعد از کرونا را با قرآن آغاز کنیم
دبیرکل خانه کارگر گفت: باید دوره جدید بعد از کرونا را با قرآن آغاز کنیم. چه در امر آموزش و چه در زمینه خواندن و انس با قرآن باید نوآوری‌های زیادی را شاهد باشیم.
علیرضا محجوب؛ دبیرکل خانه کارگر و حامی جامعه کارگری در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درخصوص برپایی این دوره از نمایشگاه بیان کرد: از قبل کرونا تاکنون گویا چندین سال همه امور متفاوت شده است. موسسات مردمی در این نمایشگاه کاملا حضورشان به چشم می‌آمد.
 
وی ادامه داد: باید دوره جدید بعد از کرونا را با قرآن آغاز کنیم. چه در امر آموزش و چه در زمینه خواندن و انس با قرآن، باید نوآوری‌های زیادی را شاهد باشیم.
 
محجوب افزود: فعالیتهای زیادی درنمایشگاه نو و تازه بود.این نوترین نمایشگاهی بود که از لحاظ تکنولوژی دراین ادوار مختلف مشاهده کردم .همه بخش‌ها و غرفه‌ها به شکل مطلوبی در نمایشگاه درخشیدند. همه آنها تلاش کردند تا شکل نو، محتوا و کیفیت جدید و تاثیرگزاری را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.
 
دبیرکل خانه کارگر گفت: از درب نمایشگاه که وارد شدم با انبوهی از جمعیت روبه‌رو شدم. گرچه بعد از این دو سال تعطیلی بنظرم چندین سال طول می‌کشد تا به اوج دوران قبل از کرونا برگردیم.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 7 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۵۷۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر