۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

برگزاری چهار نشست در بخش «مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز»

برگزاری چهار نشست در بخش «مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز»
همزمان با دوازدهمین روز از برپایی نمایشگاه قرآن کریم، چهار نشست در بخش «مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز» برگزار می‌شود.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در تالار اندیشه بخش «مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز»، امروز (چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401) چهار نشست برگزار خواهد شد.
 
«سکوی ارائه تجربیات امامان موفق» به همت این بخش از ساعت 17:30 تا 18:30 با حضور حجت‌الاسلام برهمنی از لرستان، حجت‌الاسلام اکبری از خراسان رضوی و حجت الاسلام جوادی از ایلام برگزار شد.
 
ارائه گزارش مهرواره اوج با حضور حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان؛ مدیرعامل بنیاد هدایت  از ساعت 18:45 تا 19:45 در این تالار انجام خواهد شد.
 
نشست «تبیین نظریه امامت در مقیاس میانی» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین استاد حمیدرضا ترابی گیلان؛ مدیر آکادمی اسلام‌شناسی اروپا در کشور آلمان از ساعت 21:30 تا 23 برگزار می‌شود.
 
آخرین برنامه این بخش در دوازدهمین شب برپایی نمایشگاه قرآن، از ساعت 23 تا 23:45 با موضوع «ارائه تجربیات امامان موفق» و با حضور حجت‌الاسلام سعیدی مهر از هرمزگان، حجت‌الاسلام ادریسی از اصفهان و حجت‌الاسلام زمانی از اصفهان است.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۷۲۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر