۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

معاون سرمایه‌گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری

معاون سرمایه‌گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری
توانمدسازی مردم نقش موثری در محرومیت‌زدایی خواهد داشت/ مسجد جامعه پرداز فرصتی برای به میدان آورد ظرفیت های مردمی
به گزارش رسانه و ارتباطات نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، وحید سعادت معاون سرمایه‌گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در بازدید از دومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با اشاره به اهمیت فعال‌سازی توانمندی‌های مردمی در توسعه روستایی، اظهار کرد: در نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز بحث به میدان آوردن مردم در تمام موضوعات محوریت داشت  و اگر مسجدی که امام محله یا امام میانی با تمام مولفه هایی که می‌بایست داشته باشد، شکل گیرد و بتواند هدایت را به عهده گیرد نقش توانمند سازی مردم را با خود به همراه دارد.
 
وی افزود: توانمند شدن مردم بسیاری از مسائل را که ما امروز در آن ها با چالش رو به رو هستیم برای حل مسائل هر منطقه که نیازمند حضور مردم هستیم، می‌تواند تسریع کند و انرژی بخش و امیدبخش باشد. 
 
سعادت اشاره کرد: با توجه به اتصالی امام میانی که به امام کلان جامعه دارد می‌تواند هدایت را در موضوعات مختلف در عرصه‌های مختلف به عهده بگیرد. 
 
معاون سرمایه‌گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه توانمدسازی مردم نقش موثری در محرومیت‌زدایی خواهد داشت، تصریح کرد: مشکل اساسی ما در دوره‌های مختلف نهادسازی و مفهوم سازی و ساختارسازی‌های مختلف بوده که کنار رفتن مردم را به دنبال داشت به طور مثال در مواردی به دنبال خدمت‌رسانی بودیم اما در نتیجه سبب خروج بیشتر مردم و کنار رفتن آن‌ها و نهایتا آسیب‌هایی را سبب شده است. 
 
سعادت خاطرنشان کرد: نقطه ورود امام محله به عنوان امام میانی در شکل‌گیری حلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی و مردمی و هدایت‌ آن‌ها و نیز توانمند کردن مردم نقش موثری خواهد داشت.

 

معاون سرمایه‌گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری
معاون سرمایه‌گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری
معاون سرمایه‌گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری

تعداد بازدید : ۷۵۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر