۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

معرفی آثار قرآنی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه قرآن کریم

معرفی آثار قرآنی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه قرآن کریم
همزمان با دوازدهمین شب برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آثار پژوهشی با محوریت قرآن کریم توسط معاونت پژوهشی حوزه و دانشگاه معرفی می شود.

ر ادامه برگزاری ویژه برنامه های معرفی آثار برتر قرآنی به میزبانی بخش مشاوره های قرآن‌بنیان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، آثار برتر قرآنی معاونت پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه توسط دکتر مجید کافی، در روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ در غرفه «ضیافت خاتم» صورت می پذیرد.

در این مراسم آثاری همچون سبک زندگی اجتماعی با تاکید بر آیات قرآن‌، فلسفه ی تاریخ در قرآن( تفسیر اجتماعی آیات تاریخی)، فلسفه علم و علم دینی‌با تاکید بر آیات مرتبط قرآن،‌نظریه اجتماعی ارتباط در قرآن، نوشته دکتر مجید کافی عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه معرفی و تببین می گردد.

بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی المللی قرآن کریم با شعار قرآن، کتاب امید و آرامش از ۲۷ فروردین الی ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در صحن مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

تعداد بازدید : ۶۶۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر