۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

معرفی آثار قرآنی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه قرآن کریم

معرفی آثار قرآنی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه قرآن کریم
همزمان با دوازدهمین شب برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آثار پژوهشی با محوریت قرآن کریم توسط معاونت پژوهشی حوزه و دانشگاه معرفی می شود.

در ادامه برگزاری ویژه برنامه های معرفی آثار برتر قرآنی به میزبانی بخش مشاوره های قرآن‌بنیان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، آثار برتر قرآنی معاونت پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه توسط دکتر مجید کافی، در روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ در غرفه «ضیافت خاتم» صورت می پذیرد.

در این مراسم آثاری همچون سبک زندگی اجتماعی با تاکید بر آیات قرآن‌، فلسفه ی تاریخ در قرآن( تفسیر اجتماعی آیات تاریخی)، فلسفه علم و علم دینی‌با تاکید بر آیات مرتبط قرآن،‌نظریه اجتماعی ارتباط در قرآن، نوشته دکتر مجید کافی عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه معرفی و تببین می گردد.

بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی المللی قرآن کریم با شعار قرآن، کتاب امید و آرامش از ۲۷ فروردین الی ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در صحن مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

تعداد بازدید : ۷۱۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر