۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور مطرح کرد؛

ارائه ابعاد دینی جامعه مطابق با نیازهای انسانی در نمایشگاه قرآن

ارائه ابعاد دینی جامعه مطابق با نیازهای انسانی در نمایشگاه قرآن
محمد عباسی گفت: مجموعه‌ای اندیشمند و مبتکر که ابعاد دینی جامعه را مطابق با نیازهای انسانی تشریح و در قالب مدل‌های امروزی ارائه کند، در نمایشگاه قرآن مشاهده کردم.
محمد عباسی؛ معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در حاشیه بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در گفت‌وگو با ستاد خبری این نمایشگاه بیان کرد: مجموعه‌ای اندیشمند و مبتکر که ابعاد دینی جامعه را مطابق نیازهای انسانی تشریح و در قالب مدل‌های امروز جهان بشری ارائه کند، در نمایشگاه قرآن مشاهده کردم.
 
وی ادامه داد: از همه عزیزانی که زحمت کشیدند تا ابعاد گسترده سعادت بشر در قالب دین را در بطن زندگی اجتماعی مردم نشان دهند، قدردانی میکنم. این‌دست اقدامات می‌تواند روشنگری برای همه مردم و اندیشمندان فراهم کند.
 
معاون وزیر کشور افزود: تشریح مبانی یکی از ضروریاتی بود که من در این نمایشگاه دیدم. 
 
عباسی همچنین گفت: ایران به‌عنوان ام‌القرآی جهان اسلام که میراثی بزرگ دارد، باید بتواند مدل درست خودش را ارائه کند. شرق که با همه ایده‌های باطلش از بین رفت و غرب و نظام امپریالیستی هم نشان داد قابلیت اداره جهان را ندارد و به‌جز ازهم گسیختن خانواده‌ها و محو اخلاق و ابعاد انسانی نتیجه دیگری نداشته است.
 
وی تصریح کرد: در همین زمان بارقه‌ای تحت عنوان جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و تمدن انقلاب برای اندیشمندان دانشگاهی نویدی است که با دست پر میتوانند با دنیا صحبت کنند. ما برای این کار گفتمان و مدل داشته و میتوانیم آن را اجرا کنیم.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در بخش دیگری از سخنانش افزود: نمایشگاه قرآن، ترسیم کلان این مدل و فعالیت بوده و باید تکمیل‌ شود. دستورات اسلامی عمیق و قوی است و حتما باید بیشتر روی آن کار شود.
 
عباسی در پایان گفت: وقتی یک کار خوب انجام می‌شود همه ارکان نظام باید کمک کنند. همه ارکان دولت سیزدهم  به‌عنوان دولت ولایت‌مدار همه ارکانش ازجمله وزارت کشور و سازمان امور اجتماعی کشور که وظیفه سیاست‌گذاری، نظارت و حمایت از این بخش از ابعاد اجتماعی را دارد، خود را ملزم می‌دانند تا تسهیل‌گر امور بوده و در یک هم‌افزایی قوی فعالیتها را در آینده به جلو ببریم.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۷۰۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر