۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
معاون زنان و خانواده ریاست‌جمهوری:

عملیاتی شدن دستورات قرآن جای تقدیر دارد/ زنان آسیب‌دیده به حمایت‌هایی بیش از حمایت مالی نیاز دارند

عملیاتی شدن دستورات قرآن جای تقدیر دارد/ زنان آسیب‌دیده به حمایت‌هایی بیش از حمایت مالی نیاز دارند
انسیه خزعلی، گفت: عملیاتی شدن و اینکه دستورات قرآن در میدان پیاده شود و الگوهای مشخص و سازمانی و نظام‌واری برای پیاده کردن این الگوهای قرآنی طراحی شود، جای تقدیر و تشکر دارد.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، انسیه خزعلی؛ معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 در بازدید از نمایشگاه قرآن با تجلیل از حرکت‌های قرآن‌محور ارائه شده در این رویداد قرآنی، اظهار کرد: عملیاتی شدن و اینکه دستورات قرآن در میدان پیاده شود و الگوهای مشخص و سازمانی و نظام‌واری برای پیاده کردن این الگوهای قرآنی طراحی شود، جای تقدیر و تشکر دارد. البته باید توجه کرد بسیاری از طرح‌ها هستند که ممکن است در سطح ایده و طرح مکتوب ایده جذابی باشد، اما در عمل موفق نشوند و اشکالات فراوانی پیش‌روی آن‌ها قرار گیرد، اما اگر 70 تا 80 درصد هم پیاده شود، طرح موفق بوده و کمک شایانی به حل مشکلات جامعه خواهد کرد.
 
معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در تشریح برنامه‌های این معاونت برای حل مسائل بانوان گفت: حرکت‌هایی برای حمایت از کارآفرینی و مشاغل زنان به‌ویژه زنان سرپرست خانوار در دستور کار خود داریم. امیدواریم بتوانیم در حوزه بانوان موثر باشیم و زنجیره‌های مرتبط با تحقق این امر را به یکدیگر متصل و هم‌افزایی ایجاد کنیم و بتوانیم تجربیات را به بخش‌های دیگر نیز منتقل کنیم و به توسعه این مسیر سرعت دهیم و آن را به‌عنوان یک پویش و یک نهضت حداقل در قسمت بانوان شاهد باشیم. 
 
خزعلی اشاره کرد: در قسمت بانوان آسیب‌ها بیشتر در قشرهایی مانند بانوان زندانی یا بدسرپرست و یا بی‌سرپرست و در مجموع دارای شرایط ویژه‌ است. این اقشار، علاوه بر تامین مالی در حوزه فرهنگی، معنوی و علمی نیز نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.
 
وی گفت: در جلسه‌ای که با خیرین خانم خواهیم داشت، مسائل مبتلابه بانوان را مطرح می‌کنیم که تا جایی که امکان دارد تامین شود و این افراد را تحت پوشش فرهنگی و فکری قرار دهیم.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
۷ ا
تعداد بازدید : ۷۲۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر