۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام سید محمد علی ابطحی:

در نمایشگاه قرآن امسال مباحث محتوایی غلبه داشت

در نمایشگاه قرآن امسال مباحث محتوایی غلبه داشت
عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: در نمایشگاه بین المللی قرآن امسال بیشتر شاهد مباحث محتوایی بودم و در بخشهای مختلف مردم به بهشت دعوت می‌شدند.
حجت‌الاسلام سید محمد علی ابطحی رئیس مؤسسه گفتگوی ادیان در گفتگو با ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ، گفت: در نمایشگاه بین المللی قرآن امسال بیشتر شاهد مباحث محتوایی و دعوت مردم به بهشت بودم.
 
این فعال فضای مجازی ادامه داد: مسائل فنی قرآنی را در اینجا کمرنگ تر مشاهده کردم سالهای قبل از کرونا کیفیت بهتری را شاهد بودیم اما همینکه در ماه مبارک رمضان عده ای  در این نمایشگاه فعالیت می کنند پر برکت است. البته با بازدیدی که از کلیت نمایشگاه داشته ام تا کنون نو آوری خاصی را ندیدم.
 
ابطحی افزود: خود اینکه جامعه درگیر با قرآن باشند اهمیت دارد. خانواده های زیادی را اینجا میبینم که برای بازدید آمده و اگر نمایشگاه قرآن نبود، در خانه هایشان می ماندند. آنها در این فضا امکان گفتگو و رابطه ای با قرآن در ذهنشان فراهم خواهد شود و از این جهت از برپا کنندگان این دوره  از نمایشگاه برای به وجود آوردن فضایی معنوی در ماه مبارک رمضان تقدیر می کنم.
 
یادآور می‌شود؛ بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۸۱۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر