۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

از طریق ‌iqfa وارد تور مجازی نمایشگاه قرآن شوید

از طریق ‌iqfa وارد تور مجازی نمایشگاه قرآن شوید
مدیر کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی گفت: علاقه‌مندانی که قصد بازدید از نمایشگاه قرآن کریم با تور مجازی را دارند، می‌توانند از طریق سایت نمایشگاه به نشانی iqfa.ir از این امکان استفاده کنند.
سید امین‌الله میرشفیعی؛ مدیر کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بیان کرد: دو روز است که تور مجازی 360 درجه را در نمایشگاه قرآن راه‌اندازی کرده‌ایم. افرادی که نمی‌توانند در نمایشگاه حضور داشته باشند با تور مجازی می‌توانند از این فضا به آسانی دیدن کنند. تور 360 درجه مکمل تلویزیون و پخش اینترنتی است. 
 
وی ادامه داد: تلویزیون اینترنتی از ساعت 17 تا 24 نمایشگاه قرآن را پوشش می‌دهد. همچنین نشست‌ها و گفت‌وگو با شخصیت‌ها که در استودیو برگزار می‌شود از تکنولوژی 360 درجه بهره‌مند می‌شود. 
 
میرشفیعی گفت: برای این‌که تور مجازی راه بیفتد، باید تمام سطح نمایشگاه با فناوری خاصی عکسبرداری می‌شد و باید یکی دو روز از نمایشگاه قرآن می‌گذشت تا بتوانیم این تور را راه‌اندازی کنیم.
 
مدیر کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی تصریح کرد: بیش از 500 تا 600  قطعه عکس آماده شد تا توانستیم تور مجازی را ایجاد کنیم. هدف این است افراد بیرون از نمایشگاه بتوانند از تور بهره بگیرند و غرفه‌ها را یکی یکی بازدید کنند. وقتی وارد سایت (www.iqfa.ir) شوید و قسمت تور مجازی را انتخاب کنید، می‌توانید تمام غرفه‌ها را بگردید، گویی در نمایشگاه حضور دارید.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۲,۸۲۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر