۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد ارتش:

به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه جلسات خانگی منعقد می‌کنیم/فاصله برگزاری نمایشگاه باید کمتر از یک سال باشد

به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه جلسات خانگی منعقد می‌کنیم/فاصله برگزاری نمایشگاه باید کمتر از یک سال باشد
حجت‌الاسلام احمد دهدار گفت: درخصوص موضوع حفظ قرآن کریم و به منظور گسترش فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی، به‌زودی قراردادی با مجموعه جلسات خانگی منعقد خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام احمد دهدار؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از بخش‌های مختلف این رویداد قرآنی بازدید کرد.
 
وی در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم، بیان کرد: خدا را شاکریم که توفیقی دست داد تا در ایام ماه مبارک رمضان از مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بازدید داشته باشیم.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، گفت: پس از گفت‌وگویی که با بخش جلسات خانگی قرآن صورت گرفت، امیدواریم بتوانیم برنامه‌های قرآنی را در منازل سازمانی و جمع خانواده‌ها به‌صورت آنلاین فراهم کنیم.
 
حجت‌الاسلام دهدار ضمن ابراز خرسندی و رضایت از برپایی چنین نمایشگاهی افزود: امیدواریم درخصوص موضوع حفظ قرآن کریم و به منظور گسترش فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی، به‌زودی قراردادی با مجموعه جلسات خانگی منعقد کنیم.
 
 وی با اشاره به تاثیر برگزاری نمایشگاه در گسترش فرهنگ قرآنی، اظهار کرد: اگر ما خانواده‌های قرآنی می‌خواهیم باید آنها را با قرآن و معارف آن آشنا کنیم و راهی غیر از این وجود ندارد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد ارتش همچنین گفت: افسوس که نمایشگاه در فاصله زمانی یک‌ساله برگزار می‌شود. کاش نمایشگاه‌هایی که فضای معنوی خوبی در سطح جامعه ایجاد می‌کنند،  بیشتر می‌شد تا خانواده‌ها انس و الفت و ارتباط بهتر و بیشتری با این فضاهای معنوی پیدا کنند.
 
حجت‌الاسلام دهدار بیان کرد: طبیعی است ما در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های مناسبتی را برای فرزندان ارتش در سنین مختلف به اجرا درآوریم. این رویدادها مشوقی است برای خانواده‌ها که به سراغ کتاب و نشریات آمده و با آنها انس بگیرند، چراکه این مقولات می‌تواند تاثیر مثبت و سازنده‌ای در جامعه داشته باشد.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۸۷۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر