۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
امشب در بخش «مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز»؛

«ویژگی‌های حکمرانی طاغوت در قرآن کریم» بررسی می‌شود

«ویژگی‌های حکمرانی طاغوت در قرآن کریم» بررسی می‌شود
بخش «مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز» در نمایشگاه قرآن، دوشنبه پنجم اردیبهشت، چهار برنامه برگزار می‌کند. نشست «ویژگی‌های حکمرانی طاغوت در قرآن کریم» یکی از نشست‌های این بخش در دهمین شب نمایشگاه قرآن خواهد بود.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، تالار اندیشه بخش «مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز» در نمایشگاه قرآن کریم، امروز (دوشنبه پنجم اردیبهشت 1401)، چهار نشست در موضوعات مختلف برگزار می‌کند.
 
نشست «مسجد آخرین سنگر دفاع از انسانیت» با حضور عبدالحسین کلانتری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری از ساعت 17 تا 18:30 در این تالار برگزار خواهد شد.
 
همچنین نشست «ویژگی‌های حکمرانی طاغوت در قرآن کریم» با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی؛ قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی از ساعت 18:30 تا 19:45 دقیقه برگزار می‌شود.
 
دیگر نشست این بخش با عنوان «تبیین نظریه امامت در مقیاس میانی» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین استاد حمیدرضا ترابی گیلان، مدیر آکادمی اسلام‌شناسی اروپا در کشور آلمان از ساعت 21:30 تا 23 انجام می‌شود.
«سکوی ارائه تجربیات امامان موفق» نیز از ساعت 18 تا 20 در این بخش از نمایشگاه قرآن برگزار خواهد شد.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 7 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۲,۹۸۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر