۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ:

فعالیت‌های مرتبط با کودک و نوجوان در نمایشگاه قرآن قابل‌توجه است

فعالیت‌های مرتبط با کودک و نوجوان در نمایشگاه قرآن قابل‌توجه است
سردار حسن حسن‌زاده با تأکید بر تلاش بیشتر در جهت گسترش فعالیت‌های قرآنی گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با کودک و نوجوان در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، قابل‌توجه است.
سردار حسن حسن‌زاده؛ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در حاشیه بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن، بیان کرد: بعد از گذشت دو سال وقفه‌ای که کرونا ایجاد کرد، برپا شدن نمایشگاه قرآن به‌صورت حضوری مغتنم است.
 
وی با اشاره به چند موضوع بسیار برجسته و شاخص این نمایشگاه، افزود: برنامه‌ها و فعالیتهای مرتبط با کودک و نوجوان در این دوره از نمایشگاه قرآن قابل‌توجه است. همچنین استقبال مردم برای من خیلی ارزشمند بود و حضور کودکان و نوجوانان نیز به‌چشم می‌آمد.
 
سردار حسن زاده گفت: مجموعه‌هایی مثل نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی، بازی‌های رایانه‌ای و دیگر فضاهای بسیار خوبی که مشاهده کردم، قابل تقدیر است. 
 
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) بیان کرد: باید بهتر از این برای ارتقای این نمایشگاه تلاش و همت به خرج داده و فعالیت‌های قرآنی را گسترش دهیم. موضوع امر به معروف و نهی از منکر و یا فعالیت‌هایی مرتبط با  آیات موضوعی از بخش‌های خالی این دوره از نمایشگاه به‌نظر می‌رسد. ما باید  موضوعاتی که انگیزه امید را در بین مردم ایجاد می‌کند و آنها را برای یک زندگی قرآنی به وجد می‌آورد، ترویج دهیم.
 
وی با تأکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، افزود: برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی، این نمایشگاه در آینده با خلاقیت و نوآوری‌های جدیدش قطعا می‌تواند بسیار اثرگذار باشد. به همه مسئولین قرآنی و برپاکنندگان این نمایشگاه که چنین فضای قرآنی را ایجاد کردند، خدا قوت می‌گویم.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۹۲۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر