۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

آغاز رویداد استارت‏اپی اسلامی قرآنی در نمایشگاه قرآن از امروز

آغاز رویداد استارت‏اپی اسلامی قرآنی در نمایشگاه قرآن از امروز
رویداد استارتاپی اسلامی - قرآنی با عنوان «114 استارت‏اپ» با هدف آموزش تجربه‌محور در راستای کارآفرینی اسلامی - قرآنی از 5 تا 7 اردیبهشت، به مدت سه روز در نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن برگزار می‌شود.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن کریم، سیدیاسر ساجدی؛ مدیر بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان، با اعلام این خبر گفت: رویداد استارت‏اپی اسلامی ـ قرآنی، از مجموعه فعالیت‏های بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان نمایشگاه قرآن کریم محسوب می‏‌شود که طبق برنامه‏‌ریزی انجام شده از 5 تا 7 اردیبهشت‏ 1401 در سالن نشست‏‌های بخش نوجوان نمایشگاه برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به برگزاری یک رویداد آموزشی ـ تجربی سه روزه، آموزش تجربه‏‌محور کارآفرینی اسلامی ـ قرآنی، امکان همکاری با کارآفرینان برتر کشور، برگزاری کارگاه‌های جنبی تخصصی با بهره‌گیری از اساتید مجرب، اهدای جایزه به سه تیم برتر و امکان حمایت از ایده‌‏های برتر اشاره کرد.
 
ساجدی با اشاره به محورهای فعالیت این رویداد اظهار کرد: این رویداد در محورهای آموزش قرآن کریم، تبلیغ و ترویج قرآن کریم، گردشگری و توریسم، هنرهای تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‏بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، وب و اپلیکیشن و تولید محتوای چندرسانه‌ای و برگزاری رویدادهای اسلامی ـ قرآنی (باتوجه ویژه به نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم) برگزار می‌شود.

 

مدیر بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان، تأکید کرد: برگزاری این رویداد در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، از جمله نوآوری‏‌های این دوره از نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم به شمار می‌‏آید. 
 
وی با اشاره به هدف از برگزاری این رویداد استارت‏اپی گفت: تقویت و گسترش اکوسیستم استارتاپی با رویکرد اسلامی ـ قرآنی در کشور از سوی مجموعه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.
 
ساجدی اظهار کرد: جوایز درنظر گرفته شده برای گروه‌‏های برتر در این رویداد استارت‏اپی اسلامی - قرآنی شامل مبالغ 6 و 5 و 4 میلیون تومان برای سه رتبه اول تا سوم است.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۲,۷۴۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر