۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
حیدر مصلحی:

فضای نمایشگاه قرآن، فضای انقلاب اسلامی است

فضای نمایشگاه قرآن، فضای انقلاب اسلامی است
وزیر اسبق اطلاعات گفت: فضای نمایشگاه قرآن، فضای انقلاب اسلامی است و جامعه ما احساس می‌کند پس از کرونا و مسائلی که بر آن حاکم بود، یک حرکت ارزشمند الهی و فطری راه افتاده است.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، حیدر مصلحی؛ رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و وزیر اسبق اطلاعات، دقایقی پیش (یکشنبه چهارم اردیبهشت 1401) از نمایشگاه قرآن بازدید کرد. 
 
وی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم، بیان کرد: به حمدالله فضای نمایشگاه قرآن، فضای انقلاب اسلامی است و جامعه ما احساس می‌کند پس از کرونا و مسائلی که بر آن حاکم بود، یک حرکت ارزشمند الهی و فطری راه افتاده است.
 
مصلحی ادامه داد: این استقبالی که من دیدم و گزارش‌هایی که در این زمینه به‌دست من رسیده نشان داد، استقبال نسبت به سال‌های قبل بسیار متفاوت بوده است که این امر بیانگر این است که ملت ما به دنبال این هستند که اوامر قرآن، فرهنگ قرآن و مسائل قرآن در متن جامعه و خانواده حاکم شود و این استقبال این مسیر را روشن می‌کند. اعتقاد مردم هم بر این است که آنچه زندگی و سبک زندگی را نجات می‌دهد، قرآن است.
 
وزیر اسبق اطلاعات همچنین گفت: غرفه‌ای که توجه مرا به خود جلب کرد در بحث مساجد بود که اقدام ارزشمند و عقبه ارزشمندی را طراحی کرده است. برای تحول اساسی و جدی در مبانی جامعه و در مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی که مجموعه ترکیب یک کشور نیز همین است، این‌که در این بخش از نمایشگاه به عقبه مسجد توجه کرده‌اند، یک حرکت ارزشمند است. بازدید از این بخش برایم بسیار لذت‌بخش بود و این حرکت را یک آینده روشن برای انقلاب و نظام می‌دانم.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۷۶۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر