۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

معرفی فعالیت های ۱۶ نهاد و سازمان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

معرفی فعالیت های ۱۶ نهاد و سازمان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
حجت الاسلام شجاع با اشاره به حضور ۱۶ نهاد و سازمان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: نمایشگاه قرآن فرصتی برای معرفی فعالیتهای قرآنی نهادها، سازمان ها و استفاده از تجارب دیگر مجموعه ها است.

پیرامون فعالیت های بخش نهادها و سازمان های بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال بعد از دو سال برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت غیرحضوری، نمایشگاه قرآن کریم به صورت حضوری برگزار شد، به همین جهت نهادها،موسسات و سازمان های حضور یافته در نمایشگاه قرآن تلاش کرده اند که بر رونق نمایشگاه قرآن کریم،بیافزایند.

 

مدیر بخش نهادها،موسسات و سازمان های بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه تشویق و ترغیب مردم وظیفه رسانه هایی همچون خبرگزاری شبستان است، گفت: قبل از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم با مسئولین بخش های نهادها، موسسات و سازمان ها جلساتی برگزار شد و نهادها و موسسات و سازمان ها اعلام کردند که در این نمایشگاه با طرح های جدید، ابتکارات موثر و خدمت محور حضور می یابند.

 

وی با اشاره به شعار بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که با عنوان «امید و آرامش» است، افزود: نمایشگاه قرآن کریم می تواند فضایی برای تفریح و جشن معنوی مردم و دستگاه هایی که جزء نظام جمهوری اسلامی هستند، باشد، چرا که نهادها و مجموعه ها وظیفه دارند که برای تقویت فعالیت های قرآنی تلاش کنند و دستاوردها و برنامه هایشان در این عرصه را معرفی کنند.

 

حجت الاسلام شجاع بر لزوم تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین تاکید و تصریح کرد: دستگاهها، موسسات و سازمان ها برای تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در این نمایشگاه ۱۶ نهاد،موسسه و سازمان  ضمن معرفی عملکرد و اقداماتش در حوزه قرآنی سعی کردند فضا را برای حضور و استفاده مردم آماده کنند.

 

مدیر کل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه نقطه مقابل جهاد تبیین شبهاتی است که از سوی دشمنان مطرح می شود، گفت: لازم است به شبهات مطرح شده از سوی دشمنان پاسخ داده شود، شاید یکی از شبهات مطرح شده از سوی دشمنان این باشد که دستگاه های قرآنی در حوزه قرآن چه کرده اند؛ بنابراین ارایه فعالیت های دستگاه ها، سازمان ها در حوزه قرآنی در این نمایشگاه جزیی از جهاد تبیین و پاسخی به شبهات دشمنان است.

 

حجت الاسلام شجاع تصریح کرد: حضور در این نمایشگاه می تواند، زمینه بهره گیری از تجارب دیگر سازمان ها و نهادها را فراهم کند.

تعداد بازدید : ۸۷۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر