۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

حضور موسسه «سوخته‌نگاری ایران» در نمایشگاه قرآن کریم

حضور موسسه «سوخته‌نگاری ایران» در نمایشگاه قرآن کریم
موسسه «سوخته‌نگاری ایران» با پشتوانه سه دهه فعالیت فرهنگی هنری در سطح ملی و جهانی و پوشش گسترده هنرمندان رشته‌های مختلف هنری، حضور فعال و هدفمندی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دارد.
مرتضی نداف؛ مدیرعامل موسسه «سوخته‌نگاری ایران» در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با اشاره به حضور این موسسه در بخش نهادها و موسسات مردمی، بیان کرد: موسسه «سوخته‌نگاری ایران» با پشتوانه سه دهه فعالیت فرهنگی هنری در سطح ملی و جهانی و پوشش گسترده هنرمندان رشته‌های مختلف هنری، حضور فعال و هدفمندی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دارد. رسالت این موسسه، حمایت همه‌جانبه از فعالان فرهنگی، قرآنی و هنرمندان تجسمی و سنتی است. بنابراین محصولات مختلف فرهنگی و قرآنی استان‌ها در غرفه این موسسه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 
وی گفت: در این غرفه آثار هنری، تجسمی و سنتی سوخته‌نگاری از 15 استان به نمایش درآمده است. همچنین کارگاه زنده هنری و آموزشی هنرمندان تجسمی و سنتی با موضوع «جهاد تبیین» در این غرفه برگزار خواهد شد.
 
نداف افزود: برگزاری کارگاه خلاقیت کودکان، نقاشی و ادبیات و...برگزاری  مسابقه و آزمون سوالی احادیث و آیات قرآنی و اهدای جایزه قرآنی هنری به 14 نفر در هر شب، نمایش ویدئوهای مذهبی و کارشناسی مباحث خانواده و اهل بیت(ع) و نماهنگ‌های دینی ساخت موسسه از فعالیت‌های این غرفه است. 
 
مدیرعامل موسسه «سوخته‌نگاری ایران» تصریح کرد: همچنین نمایش محصولات دیجیتال و محتوای آموزشی وب‌سایت موسسه از دیگر برنامه‌های این غرفه در بخش نهادها و موسسات مردمی نمایشگاه قرآن است.
 
وی همچنین گفت: پاسخ به شبهات روز در حوزه‌های مختلف، ساخت مستند گفت‌وگو مادر با فرزند در حوزه نوع تربیت اسلامی و وظیفه مادران نسبت به فرزندان، از دیگر برنامه‌های این موسسه است.
 
موسسه «سوخته‌نگاری ایران» در بزرگراه اشرفی اصفهانی، مرزداران، خیابان شهید ولی‌الله قموشی، خیابان بهار، دانشگاه علم و فرهنگ، ساختمان پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع دستی واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: www.sookhtenegari.ir مراجعه کنند. 
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۱,۳۵۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر